Gå til innhold

Den store NTNU-tråden


gspr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal som sagt begynne på fysmat, og føler meg litt usikker på hvordan mattenivået er blant dere andre elever her! Regner med at det er høyt nivå siden det er matte 1,2 og 3 på alle siving-studiene (er det ikke?)

Ehh... jeg husker ikke statistikkene i hodet... men ikke bekymre deg så innmari, hvis jeg husker skal jeg sjekke det imorgen!

 

 

En ting som er litt artig, mange av dere som begynner på NTNU nå kommer sannsynligvis til å møte på meg ved anledninger iløpet av studiet... etter immatrikuleringsuken tror jeg at jeg kommer til å starte en liten tråd a la "Hvem i all verden var Hellfury?" ;-)

Lenke til kommentar

Huttetu, byen vår blir jo invadert av rådville studenter jo! Er selv av 85 årgangen og bosatt på (øvre) singsaker, men skal ikke studere noe i år. Det blir straks avklart om jeg skal avtjene verneplikt eller ei, sannsynligvis med negativt utfall grunnet en kneskade jeg har. Tenk det, forsvaret vil ikke ha meg inn, selv om jeg ikke har noe imot det.

 

Så da blir det vel jobbsøking og jobbing på meg i det kommende året, for så å begynne videre studier neste år :)

 

PS: Psykologistudentene på Dragvoll har et ganske passende skilt på en av dørene sine. "Ittjnålogi" står det : :!:

 

Lykke til med "immakuleringa" som sjefen min sa da jeg jobba der i sommer ;)

Lenke til kommentar
Signaturen din vs signaturen min! :D

Hmm, jeg likte din. :thumbup:

Vi ruler! :w00t:

Power corrumps... ikke corrupts :D jeje

Er du helt sikker på den der?

:blush: Øhh... ordlista sier at korrumpere = corrupts.... ouch

 

Er vant med uttrykke fra norsk... makt korrumperer... og tenkte at corrupt er noe liknende korrupt (som det også er)... eh... ehh.. :blush:

Lenke til kommentar
Signaturen din vs signaturen min! :D

Hmm, jeg likte din. :thumbup:

Vi ruler! :w00t:

Power corrumps... ikke corrupts :D jeje

Er du helt sikker på den der?

:blush: Øhh... ordlista sier at korrumpere = corrupts.... ouch

 

Er vant med uttrykke fra norsk... makt korrumperer... og tenkte at corrupt er noe liknende korrupt (som det også er)... eh... ehh.. :blush:

Shit happens, men du.. skal du korrigere andre, så bør du være sikker først..

Lenke til kommentar
Signaturen din vs signaturen min! :D

Hmm, jeg likte din. :thumbup:

Vi ruler! :w00t:

Power corrumps... ikke corrupts :D jeje

Er du helt sikker på den der?

:blush: Øhh... ordlista sier at korrumpere = corrupts.... ouch

 

Er vant med uttrykke fra norsk... makt korrumperer... og tenkte at corrupt er noe liknende korrupt (som det også er)... eh... ehh.. :blush:

Shit happens, men du.. skal du korrigere andre, så bør du være sikker først..

:fun: QUOTE PAARTYYYY :fun:

Lenke til kommentar
Hm, lærer man å bruke Linux på NTNU? Har aldri klart å sette meg skikkelig inn i det. Har alltid måttet ha Windows installert for jeg trenger det til diverse ting...
--> You are now talking on #TLUG

--- akai has changed the topic to: Trondheim Linux User Group ønsker alle interesserte velkommen - www.tlug.no | nybegynnerkurs i Linux i september på ntnu

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...