MrLee Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 (endret) Angående HL2, så tror jeg d blir et drit bra spill, men d kommer nok til å falle litt igjennom grafikk messig (d skulle jo tross alt komt ut ifjor). det sko jo Doom 3 også ha gjort da... hovedpoenget er at de er to radikalt forskjellige spill.. både i gameplay og grafikk... altså stilmessig... Endret 5. august 2004 av MrLee
Döden Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Av det jeg har sett tror jeg HL2 blir best. Doom 3 virker skremmende og grafikken er fin. Men det mangler gameplay fornyelser etter det jeg har sett. HL2 virker som om har grafikk, fysikk, fortsettelse på en umåtlig spennende historie, en knall setting (Ikke at doom 3 ikke har dette men.), store områder og en typisk HL-stemmning. Får se når jeg har spilt begge. Blir sikkert knallopplevelser alt sammen.
dchwel Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Jaaada, det var en lang tråd og lese gjennom, masse spennende tanker og meninger Eg har nå gledet meg mest til Hl2, så får vi se om det lever opp til forventningene. Doom3 er vel rundt hjørne, så det blir vel testa til siste bit det og. Lever i den tro at EG kommer til å like hl2 best, da til tider all monster drepingen kan bli litt for mye. Men det kan jo hende jeg tar feil! Gleder meg til begge jeg! De blir sikkert verdt alle timene som skal legges igjen
Biffer'n Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Dere som har prøvd Doom 3, hvordan er fysikken? Først leste jeg på diverse nettsteder at HL2 ville ha en fysikkmotor som ingen spill kunne måle seg med, deretter leser jeg i Gamereactor at HL2's fysikk ikke kan måle seg med Doom3 sin. Men så sier en her inne at mange av objektene er "støpt fast" til bakken. (eller hva nå enn som ble sagt)
GoldlaXiE Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Dere som har prøvd Doom 3, hvordan er fysikken? Først leste jeg på diverse nettsteder at HL2 ville ha en fysikkmotor som ingen spill kunne måle seg med, deretter leser jeg i Gamereactor at HL2's fysikk ikke kan måle seg med Doom3 sin. Men så sier en her inne at mange av objektene er "støpt fast" til bakken. (eller hva nå enn som ble sagt) Den er ikke noe å rope hurra for..
fenris1911 Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 (endret) Den er ikke noe å rope hurra for.. Det kan jo vera at fysikken i Doom 3-motoren er rimeleg bra, men dagens CPU'ar er ikkje i stand til å rekna ut fysikken på alle objektene i tillegg til alt det andre. Doom 3 er jo allereie ganske krevande som det er. Endret 5. august 2004 av fenris1911
TCi Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Den er ikke noe å rope hurra for.. Det kan jo vera at fysikken i Doom 3-motoren er rimeleg bra, men dagens CPU'ar er ikkje i stand til å rekna ut fysikken på alle objektene i tillegg til alt det andre. Doom 3 er jo allereie ganske krevande som det er. Kilde?
MrLee Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 ren gjetting? jeg vil si jo, den er det, ettersom det går mer på skjermkortet i disse dager enn CPU... Poenget er at ID har skapt småtinga (som mikroskop) som statiske objekter som ikke kan flyttes på....enten det er slurv eller så brydde de seg ikke mer...
Biffer'n Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 litt synd da.. ikke noe er så gøy som å løpe rundt og velte ting. Vet ikke helt hvorfor, men alt blir så mye morsommere med spillfysikk..
SimenNor Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Har spilt endel Doom3 nå og levde ikke helt til forventningene. Jeg trodde faktisk det skulle bli skumlere, men nå har jeg bare kommet 1/2 i spillet så blir vel sikkert litt verre etterhvert. Var ganske kjedelig i starten, men blir litt bedre ettersom du møter nye fiender o.s.v. Fysikken er ikke noe veldig å skryte av, de tingene som detter ned ser realiske ut. Du kan heller ikke skyve så veldig mye, men det er ikke så lite til som mange skal ha det til. Mange av tingene du ikke kan skyve hadde ikke gått å skyve i virkeligheten heller, men kan si meg enig at HL2 kommer sannsynligvis til å bli mye bedre der. Miljøet rundt deg var overaskene bra. Likte veldig godt den PDA'en som du har som du kan lese epost, se videosnutter, høre lydopptak o.s.v. Det var også bra at du gikk rundt i complexet og kunne snakke med folk først før selve hendelsen skjedde. Veldig likt Half Life sannsett. Nå hadde jeg veldig store forventninger til Doom3. Til tross for skuffelsene så er nok Doom3 det beste FPS spillet jeg har spilt. Får bare se om Half Life 2 tar over når det kommer.
Biffer'n Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Det var også bra at du gikk rundt i complexet og kunne snakke med folk først før selve hendelsen skjedde. Veldig likt Half Life sannsett. Helt enig. Elsker spill hvor man kan prate litt med folk og kose seg. Før helvete bryter løs, eller hva enn plotter er i de forskjellige spillene...
howzer Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Angående HL2, så tror jeg d blir et drit bra spill, men d kommer nok til å falle litt igjennom grafikk messig (d skulle jo tross alt komt ut ifjor). det sko jo Doom 3 også ha gjort da... hovedpoenget er at de er to radikalt forskjellige spill.. både i gameplay og grafikk... altså stilmessig... Sa id Software eller Activision noe om at Doom 3 skulle vært ute i 2003?
JR Ewing Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Doom 3 kommer til å få total bank av Half-Life 2. Støttes!
mhmhm Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 vet nåken ka ti SWAT 4 kjeme??? å om da kjeme???....trur hf2 blir bedre enn d3
RastaXP Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Tror nok Half Life 2 kommer til å bli en "slhæger" ja . Doom 3 er vel mer "bang bang bang i mørke korridorer!! Velkommen til niva 2 som går ut på "bang bang i mørke korridorer" helt til siste nivå da det blir "motorsag i mørke korridorer" . Håpløst.
fenris1911 Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Kilde? Må du ha kilde til min personlege spekulering? =P Vel, det har jo ein fysikkmotor. Det er berre masse som er bolta fast som ikkje nyttar seg av den. Eg kan tenkja meg at dette er på grunn av enten at fysikken tar mykje cpu kraft og id vil ikkje at Doom 3 skal gå med endå mindre fps enn det allereie gjer, eller at det hadde tatt for lang tid å bli ferdig med spelet viss alt skulle hatt truverdig fysikk.
MrLee Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Angående HL2, så tror jeg d blir et drit bra spill, men d kommer nok til å falle litt igjennom grafikk messig (d skulle jo tross alt komt ut ifjor). det sko jo Doom 3 også ha gjort da... hovedpoenget er at de er to radikalt forskjellige spill.. både i gameplay og grafikk... altså stilmessig... Sa id Software eller Activision noe om at Doom 3 skulle vært ute i 2003? jeg mener bestemt å huske at doom 3 ble utsatt og utsatt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå