hans A Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Opplever veldig ofte at man ikke kommer inn på internett etter den siste oppdateringen av Zonealarm. Må mange ganger slå av zonealarm for å kommer meg inn på internett. Er det flere som har dette problemet? Har dette oppsettet : Zonealarm ver 5.0.590.015 , router og adsl modem. (ikke telenor) P.S Zonealarm er ikke satt opp med nettverk. Kan det være feilen?
sofTest Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Har ingen erfaring med ZA, men leser at mange har forskjellige typer problemer med denne. Foreslår du prøver en annen brannmur, som f.eks. Sygate PF (gratis). Har brukt denne lenge nå, og har fungert svært godt for meg.
Bro2 Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 zone alarm er vel ikke kjent for å være så veldig bra.... noe annet anbefales...
hans A Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Skrevet 22. juli 2004 (endret) Har gått over til den gamle versjonen 4.5.538.000 Og den fungerer bra. Men jeg skal se på sygate sin. Endret 22. juli 2004 av hans A
Dwagon Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Black ICE firewall e ganske bra... trial på IIS.com tror det var url... jeg kjører Black Ice og har aldri hatt noen problemer, annet enn da blackice er overbevist om at windows Xp er et virus... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå