Gå til innhold

Microplex.no Litt skryt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hyggelig med en ekstra oppmerksomhet, men ærlig talt; dere velger vel ikke leverandør på grunn av en reklameradio til et par tiere?

Heheh, langt ifra !

 

Men jeg var ikke klar over at Microplex faktisk gjorde noe sånt. Pointet er at de faktisk gjør noe sånt mot kundene !

 

Klart at radio'en er jall og evt. godteri koster en tier på Rimi, men det er ikke poenget. Poenget er at de gjør noe uventet og positivt for de som bestiller. Det gir klart et pluss i margen for min del og jeg kommer definitivt til å anbefale de til kompiser og selv handle mere der (igjen, ikke pga en billig radio, men pga signalet Microplex sender).

Lenke til kommentar
Joda, microplex.no er supre på service de.

 

Sist jeg bestilte,bestilte da 10stk 120mm vifter, da kom de som 80mm vifter enda det stod 120mm vifter * 10 i fakturaen.  :whistle:

ingen er feilfri !

 

edit**

 

jeg fikk en radio her når jeg bestilte ETT liquid neon lys ! :!:

Endret av Lucas
Lenke til kommentar
Hyggelig med en ekstra oppmerksomhet, men ærlig talt; dere velger vel ikke leverandør på grunn av en reklameradio til et par tiere?

det er ikke bare godteriet og radioen de får skryt for. microplex scorer fullt når det gjelder kundseservice. pluss at det du bestiller kommer veldi raskt i postkassa. noe som passer veldig bra for utålmodige folk som meg :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hyggelig med en ekstra oppmerksomhet, men ærlig talt; dere velger vel ikke leverandør på grunn av en reklameradio til et par tiere?

Tror det er svært få som gjør det. De har rett og slett en knall bra service. Tenk deg, jeg fikk faktisk svar på en mail på en søndagskveld OG pakket en ordre rett etterpå. Det er hva man kan kalle service :yes:

 

Er kjempe fornøyd med Microplex jeg.

Endret av Atpn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...