Gå til innhold

Microplex.no Litt skryt!


Anbefalte innlegg

Bestille meg et kabinett fra di, på lørdag en gang. Fikk kabinettet mitt i dag... Da jeg dreiv å pakka ut kabinettet ser jeg en "pakke" som ligger litt gjemt i psu "hullet".

Opner å ser hva som gjemmer seg inne der :)

Der låg det da en Berbar FM radio. Som har autoscan og lommelykt! Kansje ikke akkurat den beste kvaliteten, men passer meg ypperlig til dager på sommer-jobben! :D

 

Grei leveringstid + Noe extra. Har ikke noe vondt å si om microplex! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil også ha en liten FM-radio, får se om jeg finner noe jeg vil ha der da.

 

Microplex er i mine øyne en av de beste nettbutikkene når det gjelder service og kundebehandling, ikke er de dårlige på leveranser heller.

Men det kan ta litt tid om de mangler en vare, men det er det eneste som er litt negativt.

 

Knall nett-butikk

Lenke til kommentar

Har blitt spamma med 2 radioer nå.... :p

 

Hehehe... Microplex er guttene sine det ja. Men de burde hatt flere ting å putte i eska da enkelte (som meg) ender opp med et lager av disse radioene.

 

Men jeg gir dem bare bort, så det er ikke så farlig med det.

 

Microplex skal hvertfall ha honnør for det kundeforholdet de greier å skape ut av sånn strategi. Kundene føler seg "hjemme" og "tatt vare på" når pakken fra Microplex kommer :!:

 

Sveinl.

Lenke til kommentar

Får skryte litt av Micoplex jeg også da.Bestilte med noe katoder,inventer og ny vifte til PS2.Bestilte vel det på onsdags kvelden og allerede på lørdagen fikk jeg lapp i postkasse om at pakken kan hentes.Åpne pakken og fikk øye på det jeg bestilte og to stk karameller med jordbær som var veldig gode.Kommer til å bestille meg et kabinett og PSU der snart tenker jeg.

Lenke til kommentar

Fikk også en slik radio da jeg bestilte kabinett og to psuer

Pakken hvor psuene lå var dog helt ødelagt da jeg hentet den på postkontoret, men det kan jo ha være at posten har vært litt røffe under transport. Samme for meg egentlig, psuene funker jo. :)

Lenke til kommentar
Jeg fikk ikke noen radio sist jeg handla for 4400 fra dem. :( Fikk ikke drops en gang! *buhu*

Jeg fikk heller ikke med radio i siste forsendelsen. I tillegg manglet det noen muttere og toppen til kjøleblokken. Jeg sendte da en mail til Microplex, og dagen etter var pakken med de manglende delene og radio under veis. :)

Lenke til kommentar

Ingen slår meg! eg fekk med 2 drops! sitron:D OG 1 stk Lazer led, sånn med 3 blåe lyspærer!!! :thumbup:

DÅ bestilte eg 2 kabinett og casemodding til begge :D

 

 

Kan jo leggja til at eg har brukt microplex.no monge gongar og er MEGET fornøyd med dei, ganske rask levering, og dei eg kjenner har fått med radio, av og til defekt, MEN det er tanken som teller :love:

 

|>>Innlegget er redigert av Gef<<|

Endret av Gef
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...