Gå til innhold

Sommer'n er ikke den samme uten RPG spill


Zetheus

Anbefalte innlegg

Etter å ha opplevd den første delen av sommeren som ren tortur har jeg bestemt meg for rådene fra min mor, far, lege, bestemor, prest og katt ikke kan taes hensyn til, jeg må skaffe meg et nytt RPG-spill til PS2 eller Xbox så fort som mulig.

Morgendagen blir siste arbeidsdag før en velfortjent ferie, men for å overleve den må jeg ha noe å finne på i to uker.

 

Har allerede Final Fantasy VII, VIII, IX, X, X-2, Kingdom Hearts og Morrowind.

 

Andre forslag anyone...? :ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FFVII var det forrige spillet jeg gjennomførte... :thumbup:

Alle Weapons slått og spillet gjennomført på under 50 timer.

Über spill, men jeg må koble litt av fra det... :p

 

Har vurdert Ninja Gaiden, men jeg vil heller ha noe mer "RPG-aktig" nå, ikke et actionpreget spill som NG. (Vurderer å kjøpe det eller Morrowind GOTY, men ser heller etter noe bedre ettersom jeg allerede har Morrowind. ;) )

Lenke til kommentar

Satte meg ned for noen dager siden og fant fram GothicII. Det kommer nok til å legge beslag på noen dager fremover. Bare elsker atmosfæren i det spillet, og hvis noen veit om noen verdige utfordrere tar jeg gjerne mot tips. Har spilt en del Morrowind, men det blir for dystert i lengden.

Lenke til kommentar

Hermer litt fra rvaag ;)

Gothic/ Gothic II er et meget godt RPG spill, elsker det, er helt hekta :dribble: (skal du skjønne mye burde du spillt gjennom Gothic I først...)

 

Eller SW Knights of the Old Republic, tror jeg brukte 60 gameplay timer på å spille gjennom det (+ feiling og loading som det ble en del av..) klarte ikke legge det fra meg. :p

 

Det er min anbefaling.. *ønske jeg glemte at jeg hadde spillt de og det ble som første gang igjen* :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...