norway Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 http://uk.gamesdomain.yahoo.com/preview/30686 Noen som gleder seg til dette spillet ? Sattser på at det er den riktige datoen , dette er spillet jeg ser mest frem til å spille i år , foran Doom3 , HL2 , pirates...Osv osv...
Dinsdale Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Dette kan bli bra ja. At det også bruker HL2-motoren er heller ikke en negativ ting.
cyberPanda Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 vampire: the maskerade - veldig bra rollespill world of darknes - veldig bra setting troika games - veldig bra spillutviklere sorcse motoren - veldig bra spillmotor dette kan bli bra ja!
viranth Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Dette er ett av de tre spillene jeg gleder meg mest til i år; Doom 3, Half Life 2 og Vampire - Bloodlines. Stalker vet jeg ikke nok om til at jeg skal glede meg til det eller ikke. For meg er det friheten man får i Bloodlines som virker mest spennende, hvordan man kan spille gjennom spillet flere ganger ved å bruke en figur fra de forskjellige klanene. Jeg håper at de virkelig får vist oss rå "spells & skills" med den source enginen, det jeg har sett på videoer virker helt sinnsykt i allefall! =)
MrLee Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 det betyr at HL2 kommer før den tiden? ettersom de hadde den avtalen om å ikke release før etter HL2 var ute?
Gunfreak Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 min liste er. 1.STALKER 2. Rome: Total War 3. HL2 4. doom3 5 vampire- bloodlines (har RPG abstinenser fra morroind)
norway Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Skrevet 19. juli 2004 Sjekk dama med Puppene da , greit nok at de var sensurert når hun flashet dem , men fy søren så nice grafikk , og folka som danser på diskoteket. Nam nam for et spill!!!
Gunfreak Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 (endret) eller foresten etter å ha sett den demo filmen tror jeg at jeg dumper Doom 3 til siste plass og flytter bloodlines opp en plass! håper ikke de puppene er sensurert i spillet også Endret 19. juli 2004 av gunfreak19
Tahiro Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Tror veldig få vet hvilket stort spill dette virkelig kan bli Redemption var helt sinnsykt bra og jeg kaller det gjerne en klassiker. Det ble nesten kultstatus kan man si. Er lissom guttedrøm nr.1 . Vampyrer er vakre og har superkrefter og du er omgitt av kinkige og slemme damer . åhhh freakin yeah !!
Bytex Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 (endret) Han sikter vel til det bittelille glimtet av en stripper som kaster BH'n i et hundredels sekund. Det er den ofisielle traileren som ligger overalt, bl.a. på Gamespot eller Offisielle hjemmesida (som er litt knotete å navigere). Evt i Level 1 walkthrough som ligger på sida posten ble starta på grunnlag av. Gidder ikke finne linken. Scroll oppover. Der er første mission å finne ei dame som jobber på en klubb. Edit: det er den han mener. Der sier dama du snakker med noe om at hun har "a couple of more assets" elns, og flasher puppene, men det er helt sensurert, altså bare en rosa fargeklatt i ca. 0.5 sekund. Ikke akkurat noe å ta av seg buksa for. VM: Redemption var et bra spill, men ganske fjernt fra World of Darkness-bøkene og pen and paper-rollespillet. Altfor mye Diablo-action, og all politikken og spillet bak kulissene er stort sett helt oversett. Jeg har lest 20 bøker i roman-serien, det er ganske mye mere enn bare slåssing og level'ing i denne verdenen. Greit nok at det var basert på en Brujah-vampyr (som er slåsskjemper), men likevel. Endret 21. juli 2004 av Bitex
Arne And Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Liker rollespilling, så dette høres i utgangspunktet spennende ut. Men.....Hmmm...lasta E3 2004 traileren og dette så jo skikkelig dårlig ut. I mangel av bedre ord, syntes jeg dette spillet så vel.....old school....aktig...
Gunfreak Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 last ned demo filmen er på ca. 90meg veldig bra film
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå