Gå til innhold

WON Shutdown Timing


Anbefalte innlegg

July 15, 2004, 11:56 am · cliffe

 

Starting July 26th the shutdown of the WON authentication servers will begin. This process will be completed on July 31st. This means players will no longer be able to access Internet features of Valve games, such as Counter-Strike 1.5, using the WON authentication servers. Users can continue using Valve games on the Steam service by downloading the Steam installer and setting up a Steam account. For more information visit www.steampowered.com. Counter-Strike 1.5 players will be upgraded to Counter-Strike 1.6 free of charge through Steam.

 

:no:

 

da er det slutt på 1.5 :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man har alltid all seeing eye :D men det koster oenger da :thumbdown:

Problem:

 

1. Det har absolutt ikke en dritt å gjøre med cs.

2. Det finner kun servere man kan spille på.

3. Du vil aldri noensinne kunne instalere cs, og spille på "tase"

4. Du veit seriøst ikke hva du snakker om.

Lenke til kommentar

Haha. Kanskje den lille delen av communityet som spiller 1.5 skaffer seg litt fornuft nå.. Dessuten er det like greit. Er bare teit at CS-Communityet er splitta opp som Q3-Communityet.. Men ønsker alle lykke til i 1.6, kanskje dere merker at bugs ikke er morro (ergo 1.5)

Lenke til kommentar

Tillat meg å legge til ting over "hat" listen din Teddy.

- Windows (win95 hadde mange bugs)

- Halo (V1.0 hadde mange bugs)

- Deus ex 2 (V1.0 hadde mange bugs)

- Internett explorer (5.0 hadde mange bugs)

- AMD prosessorer (kt133 hadde mange bugs)

 

See where I'm trying to get?

Lenke til kommentar

tedy siden du klager så jævli mye på steam må jeg lure på noen ting har du testa det ? jeg er enig i at steam var helt ødelagt på starten men steam funker helt fett det jeg bare lurer siden det ser ikke ut som du vet en dritt om hva du snakker om så du kan bare holde snabla :p men seriøst test steam før du sier noe isteden for og snakke for noen atrikkler skrevet for flere månder siden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...