ftv88 Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Hei Noen som har noen spill anbefalinger, nye spill som jeg kan laste ned? Har ikke vært hekta på et spill på lenge, så jeg trenger noen. Takk for svar
Ni kon Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 1) Les rettningslinjene punkt 8 : Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning. Men snakker du om lovlige spill kan du jo begynne her: http://www.miniclip.com/Homepage.htm
ftv88 Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Skrevet 18. juli 2004 spørte egentli etter spill anbefalinger da.. men ok viste ikke at d ikke var lov..
danger_of_death Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Det er noen spill som erlovlig å laste ned Disse spilla er kalt Abondoware spill. Det er også spill som er i "beta" stadiet hvor du "må" laste ned for å teste.
danger_of_death Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 (endret) DU burde også gjøre litt "research" før du spør sånne spørsmål. Sjekk denne tråden feks http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=248352 der er det noe som kanfattedin interesse Endret 18. juli 2004 av danger_of_death
Deelix Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Liker du actionspill vil jeg ambefale det nye kule vietnamspillet: joint operations: tyoopn rising, dritfett 64 folk på en server.... Kjøper man spill kan man nemlig spille på internett, men helt ening (sorry gamer-folk) singelplayerspill er ikke vert å kjøpe...
Passasjer Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 1) Les rettningslinjene punkt 8 : Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning. Men snakker du om lovlige spill kan du jo begynne her: http://www.miniclip.com/Homepage.htm Han sa da ingenting om at han mente warez?
Snorre Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Hei Noen som har noen spill anbefalinger, nye spill som jeg kan laste ned? Har ikke vært hekta på et spill på lenge, så jeg trenger noen. Takk for svar Ikke det nei. Nye kule spill som jeg kan laste ned. Ikke snakk om warez neida.
FenrisC0de Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 (endret) OFF-TOPIC: Annonsering for DC hubber er ikke tillatt, hva med "skjult annonsering", som i profil osv? som feks "my DC-hub: hubaddy" <= er det lov? Endret 18. juli 2004 av Earth657
ZlummGlumm Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Liker du actionspill vil jeg ambefale det nye kule vietnamspillet: joint operations: tyoopn rising, dritfett 64 folk på en server.... Kjøper man spill kan man nemlig spille på internett, men helt ening (sorry gamer-folk) singelplayerspill er ikke vert å kjøpe... Eh.. vietnam? Det spellet er framtids Indonesia. Men uansett så er det spellet fantastisk! Finnes ikkeno bedre jungel krig spell på markedet. Og forresten, det kan værra opp tell 150 folk på en server, kaos!
Nymfo- Olga Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 (endret) Hei Noen som har noen spill anbefalinger, nye spill som jeg kan laste ned? Har ikke vært hekta på et spill på lenge, så jeg trenger noen. Takk for svar Er "spill" et adjektiv i denne sammenhengen...? Burde det da ikke skrives "spille" siden det er flertall? ("Spille anbefalinger" / "Store biler") Er dette en spesiell type anbefaling, sammenlignet med en vanlig anbefaling? Endret 19. juli 2004 av Nymfo- Olga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå