Gå til innhold

Gratis sms fra nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bruker selv ung1881.Andre får opp nr ditt og kan svare direkte,men de får også en liten reklametekst med på mld.Ingen har klaga hittil.
Jeg fikk en kommentar på en SMS jeg sendte til en venn fra ung1881.no en gang. Det viste seg da at det hadde blitt lagt til følgende reklametekst på slutten av meldingen jeg sendte: "Er du leken? Gå til kondomeriet.no". Synes egentlig det var litt på kanten å legge til en slik reklametekst. Det virker så de endrer på reklameteksten hele tiden, så man kan aldri være sikker på at reklamen som blir lagt ved er "trygg".
Lenke til kommentar
Jeg bruker selv ung1881.Andre får opp nr ditt og kan svare direkte,men de får også en liten reklametekst med på mld.Ingen har klaga hittil.
Jeg fikk en kommentar på en SMS jeg sendte til en venn fra ung1881.no en gang. Det viste seg da at det hadde blitt lagt til følgende reklametekst på slutten av meldingen jeg sendte: "Er du leken? Gå til kondomeriet.no". Synes egentlig det var litt på kanten å legge til en slik reklametekst. Det virker så de endrer på reklameteksten hele tiden, så man kan aldri være sikker på at reklamen som blir lagt ved er "trygg".

6709129[/snapback]

 

 

Litt kjipt å svare mamma om du kommer hjem i kveld :)

 

Jada mamma, Er du leken? Gå til kondomeriet.no

 

:!:

Lenke til kommentar

Har brukt rosaindex.no en del. Digger den! 10 sms om dagen, eget nummer som avsender og egen telefonbok. Ingen reklame.

 

Det står noe om at det er 10 meldinger om dagen i introduksjonsfasen, men det er lenge lenge siden jeg registrerte meg der, så det spørs om den intoduksjonsfasen vedvarer for ubestemt tid :thumbup:

Endret av bbvv
Lenke til kommentar
www.inpoc.no

www.biip.no

www.smsking.no

www.freesms.no

www.eurobate.no

www.uweb.no

www.telefonkatalogen.no

www.telenor.no for de som bruker telenor.

www.netcom.no/minside   - for de som bruker Netcom

 

det er de jeg kommer på nå, har noen flere men kommer ikke på i forbifarta.

6713580[/snapback]

 

VG har også en noen greier, tror du kan sende 10 mld om dagen der...

Ellers bruker jeg bare Inpoc. Det er gratis og ingen reklame.

Men så sender jeg ikke så mange hver dag da...

:tease:

 

Vg-siden er vist det samme som eurobate...

http://vg.eurobate.com/

Endret av kariknut
Lenke til kommentar

www.ung1881.no er den greieste synes jeg, selvom det er litt irriterendes hvis det står "skal vi se mission impossible på kino?". men man betaler tross alt ikke for meldinga, og noen må jo gjøre det, så litt reklame må man vel regne med. det som er bra med ung1881 er jo det at det står nr til avsender...

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Et kjapt spørsmål angående biip.no, jeg er vanlig medlem der med bilde og har de siste dagene brukt wap-utgaven deres mobile.biip.no. Her kan man sende ubegrenset med sms selv om man ikke er såkalt "Plusser" til 20 kroner måneden, og hos meg har det enda ikke blitt lagt til noe reklame på slutten av meldingene heller.

 

Er det tilfeldig at mine meldinger kommer frem uten reklame på slutten eller er deres wap-løsning veldig gunstig for øyeblikket med 160 tegn gratis sms uten reklame? Sender jeg sms gjennom deres vanlige side så dukker det opp reklame på slutten av meldingene ihvertfall.

 

Ellers kan jeg anbefale Vyke som er et svært bra javaprogram hvor du kan sende sms til 13,3 øre per stykk + en grps-oppkobling som koster noen øre ekstra for hver melding.

Lenke til kommentar
Ellers kan jeg anbefale Vyke som er et svært bra javaprogram hvor du kan sende sms til 13,3 øre per stykk + en grps-oppkobling som koster noen øre ekstra for hver melding.

7881506[/snapback]

 

Vær klar over at dersom du bruker yveke bare for å sende sms, så må du sende minimum 192 sms i måneden for at du ikke skal tape penger på at kontoen blir slettet fordi du ikke har ladet på 6 måneder.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Sms Utopia er den beste sia jeg har kommi over, du får 600 sms i måneden, det blir 20 hver dag. Man får noe de kaller credit, så du får 20 credits hver dag, og en melding koster en credit. Man kan også bruker 5 kredits på å gjøre slik at mottakkeren får meldingen fra en annen. Foreksempel kan du gjøre så mottakeren får en melding fra Gud. Han kan ikke se at det er du som har sendt den en gang. Det er helt gratis og uten forpliktelser. Det er også flere kampanjer hvor du foreksempel kan skrive i nicket ditt på msn noe om at Sms utopia er best også år du flere meldinger osv... Man kan også velge når meldingen skal ankomme mottakkeren...

post-118832-1179750482_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...