Gå til innhold

TES: Hva gjør jeg nå?


Anbefalte innlegg

Dette melder meg kanskje ut av ehver seriøs diskusjon på Gamer.no, men:

 

Etter at jeg rundet Morrowind (og oppfølgerne) gidder jeg ikke spille andre spill...

 

Greit med litt Lemmings og sånn for nostalgiens skyld. Men det er på en måte ikke mer å hente etter MW.

 

Eller tar jeg feil? Er det noe spill av tilsvarende episk natur? Enbruker fortrinnsvis (har ikke tid til nettverksspill...)

 

...twfa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette melder meg kanskje ut av ehver seriøs diskusjon på Gamer.no, men:

 

Etter at jeg rundet Morrowind (og oppfølgerne) gidder jeg ikke spille andre spill...

 

Greit med litt Lemmings og sånn for nostalgiens skyld. Men det er på en måte ikke mer å hente etter MW.

 

Eller tar jeg feil? Er det noe spill av tilsvarende episk natur? Enbruker fortrinnsvis (har ikke tid til nettverksspill...)

 

...twfa

er du full eller din skrell?

Lenke til kommentar
Skal jeg være årlig med deg så høres du ut som en naturforsker.. ikke noen Gamer... du burde skaffe deg en bok

God ide! Takker og bukkker. Har du et forslag til en bok?

 

Men det var ikke det jeg spurte om...

 

Jeg er ingen "Gamer", har ikke sagt jeg er det det. Bruker ikke maskinen primært til spill, men til programmering (ikke spill det heller, skjønt jeg har laget noen i årenes løp, den gang man ikke trengte 50 programmerere og en million dollar for å lage dem.)

 

Det var derfor jeg kom hit for å få råd. (Sjekk margen, så ser du at jeg er ny her.) Hvis ikke hadde jeg vel visst om alle de kule spillene allerede.... :cool:

 

Skjønner fortsatt ikke hva alkohol hadde med det hele å gjøre.

 

...twfa

Lenke til kommentar
Last ned de ofisiele plugins på www.elderscrolls.com. Da har du litt ekstra oppdrag. Det finnes mange spill der  ute.... Star wars galaxies?

Takk, jeg gjør kanskje det en dag. Har ikke spilt StarWars siden JK II...

 

EDIT: Likte i grunnen JK II også, sier ikke at MW er det eneste jeg har likt, men etter det var det liksom ingenting som var like fascinerende av det jeg har prøvd.

 

...twfa

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hvis du likte morrowind er det stor sjanse for at du også vil like Gothic I & II.

 

ellers er det masse modifikasjoner til morrowind ute og går, både for å forbedre spillopplevelsen, og for helt nye oppdrag og til og med nye landmasser. Den som leter finner....

 

edit: jeg beundrer din høflighet, hadde alle på forumet oppført seg like eksemplarisk hadde det vært en helt annen opplevelse å lese her (men litt kjedelig kanskje :p da hadde det jo ikke vært noen grunn til å krangle med noen)

Endret av Melfacion
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...