Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så

tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ray - Film om Ray Charles' liv, alt fra hans fantastiske musikkarriere til hans heroin-addiction.

Likte filmen veldig godt og ble positivt overrasket over Jamie Foxx i rollen som Charles. Lukter Oscar for beste mannlige hovedrolle. Musikken, som ble innspilt av Ray Charles selv, er første klasse hele veien.

7.5/10

Skrevet (endret)

Jeg så Jurassic Park på skolen i dag. Super den... :ermm: Jeg kunne ikke huske at den var dårlig, men en ting er sikkert. jeg skal aldri se den filmen igjen nei. :)

Edit: Manglet et ord :p

Endret av |/|etallica
Skrevet
The Green Mile - skuespillerne byr på fremragede prestasjoner. Hjerteskjærende, vittige, provoserende, koselige, vakre og urettferdige sekvenser gir en bergogdalbane av følelser gjennom hele filmen. Spillelengde på tre timer - ikke ett minutt for lang.
Skrevet (endret)

Så nettopp Matrix Reloaded. Like fantastisk som alltid, fikk meg til å innse at filmen er enda bedre enn jeg trodde den var (jeg elsket den fra før av). Den har så sinnsykt mange topnotch-punkter i seg at det er fenomenalt. Hele filosofien i Reloaded er helt mentalt nydelig, for å ikke snakke om scenene :)

10/10 :love:

Så også Metro rett før, ganske morsom Eddie som vanlig og helt grei action film. 7/10.

Endret av apoxdigital
Skrevet (endret)

Siste filmen eg såg var "You got served"

Dødsfet film! Selvom d e "litt amatørmessigt" laga. Havne høgt på listå den. ANBEFALES! :thumbup:

Endret av entry
Skrevet

Dawn of the dead

Historia blei for tynn for mitt vedkommande.

Likte forsåvidt bedre Resident Evil som ikkje kan ligge mange gatene unna Dawn of the Dead.

Men men...grei underholdning

5-6/10

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

13 Conversations - Elendig soundtrack, likte ingen av historiene egentlig. Tror ikke denne funket som filmskaperen ville.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...