Håvard Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 (endret) Hei. Hvordan kan man overføre filer raskt over internett? Jeg bruker msn messenger. Jeg har Online Adsl 704k, og han jeg overfører til har også det. Endret 16. juli 2004 av Hrisebro
Håvard Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Skrevet 16. juli 2004 Jeg glemte og spørre om noen vet om noen programmer som overfører filer raskere en msn messenger, selv om dere sikkert skjønte at det var det jeg lurte på. Jeg skal bruke det til og overføre filer på ca. 1gb etter at jeg har zippa de.
Lugmeister Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 (endret) Sett opp en ftp server der hvor du skal laste opp. og bruk en ftp klient for å logge på for å overføre fila. Er en del bra ftp server program ute: serv-u, bulletproof ftp er de jeg har brukt som ikke er så altfor avansert og sette opp. Endret 16. juli 2004 av Lugmeister
phax Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 hva er upload hastigheta di da? tipper 128 siden du har telenor. du får ikke raskere en 14-15kb/s da.. ville brent et par cd'er å sendt di i posten jeg men skal du bruke internett er nok ftp server løsninga ja. selv bruker jeg guilde ftp til ftp servern og flash fxp som ftp klient.
Håvard Skrevet 3. august 2004 Forfatter Skrevet 3. august 2004 Hei! jeg har vært på ferie, så jeg har ikke fått svart før nå.. Jeg har ingen pc jeg kan sette opp som sever. desuten er det alt for avangsert for meg..(kan ikke så mye om servere og sånt) det må da være et program som er raskere til og overføre filer en msn messenger..
darkness| Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 mIRC (dcc-overføring), DC++ (koble til samme hub), FTP-server (som noen nevnte) - det meste går i grunn raskere enn overføring over MSN. Å sette opp en FTP-server er ikke så vanskelig. Du kan bruke den vanlige maskinen din. Alt du trenger er å installere et FTP-serverprogram og et FTP-klientprogram.
Delvis Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Du kan bruke ICQ lite også hvis mottakeren har det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå