Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har nettop laget denne her: link

 

Tenkte jeg likevel kunne slenge inn noen bilder om hvordan det ble osv..

 

Det gjennstår å lakkere musa svart og ta lim inn i opningen(e) i musa sånn at lyset sprer seg tøffere, kan slenge innpå et bilde når jeg har gjort dette.

 

Vil og bare si at dette er første gangen jeg har loddet noe, brukte fryktelig lang tid på å bare finne en moteode å få tinnet på mens det var varmt, hehe, men fikk det til, tilslutt da :D

 

Brukte en bår som var 3 mm i diameter og finpuset litt med en liten fil.

 

mus halvferdig

da toolz

 

Btw, jeg tar ikke ansvar for andre som prøver det samme og karver sin nye mx510 eller intelli explorer, prøv på en gammal microsoft mus først!

Endret av [Shinobi]
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvilken butikk?? sitter å jobber på butikken nå jeg, har ikke noe å gjøre på, gamle cdrom-ledder funker fett ;) fant nettop et keyboard, skal opne og se om det går an å gjøre det samme der. (Photobucket tar ikke imot nye brukere på noen dager)

Endret av [Shinobi]
Lenke til kommentar

oki, har gjort litt mer nå, kommer med bilder i mårra eller noe.

 

Det jeg har gjort er:

 

Spraylakka toppen av musa (det øverste lokket, der som hulla er) svart, limt hulla med lim-pistol lim sånn at lyset sprer seg, og jeg har klart å rive opp den ene loddingen så jeg må nok lodde mer (og bedre)

 

Det ser veldig rått ut i mørket ;)

Lenke til kommentar

Hva kvalifiseres som worklog?

 

Prosjekter du har begynt å arbeide på, og som ikke er ferdig ennå. Ferdige modder sendes til casemodgalleriet... En worklog skal inneholde bilder...beskrivende tekst. Benytt prosjektets navn eller gi en _kort_ beskrivelse som emnefelt. ..ikke din egen worklog... ikke poste en tråd i denne kategorien...

 

Hva er IKKE worklog?

 

Ideer, planer og drømmer som du ikke er i ferd med å realisere... Det er lov å fortelle hva man skal gjøre som neste steg i en worklog - men "the big idea" som du ikke har begynt å arbeide med kan du poste under "case mods".

 

Ingen bilder = ingen worklog.

 

Linker til bilder på andre websiter eller andres prosjekter.

Fet musemod! All ære for det, men dette er vel ikke en worklog?

 

? Kan du understreke det litt, lungemannen

 

En finfin Worklogg - til det motsatte er bevist :p

Lenke til kommentar

til du som lurte på hvordan jeg tok ut led fra cd roms:

 

Skru opp cd-rom'en, ta ut kretskortet, finn leden, og hvor den er festet, fram med loddebolten og smelt tinnet den sitter fast i, så bare drar du den ut helt enkelt.

 

ok2k: e sommarferie no, kan ta meg ein tur ette skulestart ;)

Lenke til kommentar
' date='17/07/2004 : 20:25'] til du som lurte på hvordan jeg tok ut led fra cd roms:

 

Skru opp cd-rom'en, ta ut kretskortet, finn leden, og hvor den er festet, fram med loddebolten og smelt tinnet den sitter fast i, så bare drar du den ut helt enkelt.

 

ok2k: e sommarferie no, kan ta meg ein tur ette skulestart ;)

Heh... you do that :p Elle so kan du bruka dremelen te å bryta deg inn, ha sikkert ei finne kappeskiva te å saga deg gjøno døri :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...