Gå til innhold

Synes hardware.no er veldig useriøse !


Anbefalte innlegg

er ikke dere norges største hardware-netsted ?jeg synes dere gjør en veldig dårlig jobb når det gjelder tester av grafikkort.

de fleste her på forumet prioterer grafikkort veldig høyt,men fins ikke ennå en eneste test av ati x800/ nvidia 6800 kortene ?dette synes jeg er veldig dårlig av dere.disse kortene er jo testet de alle fleste plasser på netet,og mange her på forumet som har fått disse kortene.

vi ble låvet test av kortet i april,men har ikke sett noe mere til den,ikke engang en unnskylding kom dere med ! og utsette testene i flere mnd.

 

helt ærlig jeg synes dere er helt på amatørstadiet når det kommer til slike ting.

 

kan være at dere var uheldig med kortet(6800 ultra).men det kunne dere ha skrevet,og klarer dere ikke og få en avtale med noen av webshopene som dere har reklame av her på forumet,synes jeg dere skal våkne snart.

 

ps:vi må gjerne komme og diskutere grafikkort på forumet deres,men testene må vi andre plasser for og se :!:

 

 

beklager mine skrivefeil.

Endret av Traxco
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes du et nettsted som omhandler PC hardware og nyheter på generell basis er useriøse fordi de ikke har rukket å teste to skjermkort veldig kort tid etter at det i det hele tatt var mulig å få tak i dem?

 

Jeg vet hvem jeg synes er useriøse, og for å gi deg et lite hint; det er ikke Hardware.no

Lenke til kommentar

Vi er fullstendig klar over at det her har stoppet opp, men kan informere om at vi har fått inn en ny person til å teste grafikk-kort nå, og at dette da forhåpentligvis kommer til å ta seg opp framover. Den første testen fra hans side kommer i morgen tenker jeg. Dette er litt sånn "bygge opp database igjen"-test, og så er x800 rett rundt hjørnet.

 

Samtidig kan det nevnes at Leadtek skulle sende et kort, men det ble borte på veien, og de skulle nå sende et nytt.

Lenke til kommentar
er ikke dere norges største hardware-netsted ?jeg synes dere gjør en veldig dårlig jobb når det gjelder tester av grafikkort.

de fleste her på forumet prioterer grafikkort veldig høyt,men fins ikke ennå en eneste test av ati x800/ nvidia 6800 kortene ?dette synes jeg er veldig dårlig av dere.disse kortene er jo testet  de alle fleste plasser på netet,og mange her på forumet som har fått disse kortene.

vi ble låvet  test av kortet i april,men har ikke sett noe mere til den,ikke engang en unnskylding kom dere med ! og utsette testene i flere mnd.

 

helt ærlig jeg synes dere er helt på amatørstadiet når det kommer til slike ting.

 

kan være at dere var uheldig med kortet(6800 ultra).men det kunne dere ha skrevet,og klarer dere ikke og få en avtale med noen av webshopene som dere har reklame av her på forumet,synes jeg dere skal våkne snart.

 

ps:vi må gjerne komme og diskutere grafikkort på forumet deres,men testene må vi andre plasser for og se  :!:

 

 

beklager mine skrivefeil.

Synes ikke jeg du er rette personen til å komme med slike krasse tilbakemeldinger, i allefall ikke når du kaller dem amatører. Det har blitt nevnt at de fikk et 6800U kort som måtte returneres, av en eller annen grunn jeg ikke husker.

 

Jeg regner med at hw.no vil få ut tester, men de kan jo ikke kreve at en webshop skal sende dem testhardware. Smør deg med tålmodighet ;)

Endret av viranth
Lenke til kommentar
er ikke dere norges største hardware-netsted ?jeg synes dere gjør en veldig dårlig jobb når det gjelder tester av grafikkort.

de fleste her på forumet prioterer grafikkort veldig høyt,men fins ikke ennå en eneste test av ati x800/ nvidia 6800 kortene ?dette synes jeg er veldig dårlig av dere.disse kortene er jo testet de alle fleste plasser på netet,og mange her på forumet som har fått disse kortene.

vi ble låvet test av kortet i april,men har ikke sett noe mere til den,ikke engang en unnskylding kom dere med ! og utsette testene i flere mnd.

 

helt ærlig jeg synes dere er helt på amatørstadiet når det kommer til slike ting.

 

kan være at dere var uheldig med kortet(6800 ultra).men det kunne dere ha skrevet,og klarer dere ikke og få en avtale med noen av webshopene som dere har reklame av her på forumet,synes jeg dere skal våkne snart.

 

ps:vi må gjerne komme og diskutere grafikkort på forumet deres,men testene må vi andre plasser for og se :!:

 

 

beklager mine skrivefeil.

Synes ikke du virker noe særlig seriøs/proffesjonell når du legger ut noe slikt. Det er vesentlige grunner til at testene ikke har blitt gjort, som du sikkert kan lese lengre nede på tråden.

Hadde jeg vært moderator hadde jeg gitt deg en advarsel for useriøs tråd?

 

Personlig lurer jeg virkelig på om du har sendt PM/Mail til noen av moderatorene/testerne til hw.no angående det som plager deg?

 

Hadde du kanskje gjort det hadde du fått svaret du lurte om, istede finner du på å dumme deg ut for hele forumet *ler litt*

 

plz.. :tease:

Lenke til kommentar
Vi er fullstendig klar over at det her har stoppet opp, men kan informere om at vi har fått inn en ny person  til å teste grafikk-kort nå, og at dette da forhåpentligvis kommer til å ta seg opp framover. Den første testen fra hans side kommer i morgen tenker jeg. Dette er litt sånn "bygge opp database igjen"-test, og så er x800 rett rundt hjørnet.

 

Samtidig kan det nevnes at Leadtek skulle sende et kort, men det ble borte på veien, og de skulle nå sende et nytt.

takk DesertGlow for at du svarte.synd at dere hadde litt problemer med dette.

men håper på fine tester snart :thumbup:

Endret av Traxco
Lenke til kommentar
Vel, hadde han gått ut å snakket med hw.no via mail hadde han sikkert fått scar med en gang..

Jeg henger ikke ut noen, jeg henger bare ut måter ting ikke burde gjøres på..

Du ser hvor han har postet vel?

 

Uansett må jeg til dels si meg enig i kritikken til trådstarter, det er strengt tatt for dårlig av norges imho beste datanettsted å ikke ha en test av den største happeningen på gpu-fronten på flere år. Beklagelig at ting blir borte i posten - selvsagt! Beklagelig at ting skjærer seg - selvsagt! Men beklagelig at testen(e) ennå ikke eksisterer når vi har sett så mange andre nettsteders tester - helt soleklart. Det blir litt som om TVNorge skulle bruke 2 mnd på å få reportere til Irak etter krigens utbrudd (bedre analogier mottas med takk!:D) Vil selvsagt også slenge meg på de som roser hw-staben! Dere gjør en kanonjobb, spesielt på skjermer for tiden, og det er også derfor dere får kritikk når slike "uhell" skjer, på et dårlig nettsted ville ingen hevet et øyelokk...

Lenke til kommentar
Vel, hadde han gått ut å snakket med hw.no via mail hadde han sikkert fått scar med en gang..

Jeg henger ikke ut noen, jeg henger bare ut måter ting ikke burde gjøres på..

Du ser hvor han har postet vel?

 

Uansett må jeg til dels si meg enig i kritikken til trådstarter, det er strengt tatt for dårlig av norges imho beste datanettsted å ikke ha en test av den største happeningen på gpu-fronten på flere år. Beklagelig at ting blir borte i posten - selvsagt! Beklagelig at ting skjærer seg - selvsagt! Men beklagelig at testen(e) ennå ikke eksisterer når vi har sett så mange andre nettsteders tester - helt soleklart. Det blir litt som om TVNorge skulle bruke 2 mnd på å få reportere til Irak etter krigens utbrudd (bedre analogier mottas med takk!:D) Vil selvsagt også slenge meg på de som roser hw-staben! Dere gjør en kanonjobb, spesielt på skjermer for tiden, og det er også derfor dere får kritikk når slike "uhell" skjer, på et dårlig nettsted ville ingen hevet et øyelokk...

omg..damn..d så jeg ikke..trykket bare på linken på hovedsiden..

 

ehh..sorry, my bat.. :blush:

 

men jeg står egentlig enda for det jeg har skrevet

 

im out.. :whistle:

Lenke til kommentar

Som noen vet så er det jeg som er den nye skjermkort-testeren her på hw.no. Omtalen av X800Pro er så å si ferdig og kommer snart. GeForce 6800-serien er litt vanskelig å teste uten kortene tilstede. Så fort produsenten har sendt kortet kommer testen kort tid etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...