Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som har sett "When the Last Sword is Drawn"? Vurdere å ta med meg den på nattevakt ikveld.

6047417[/snapback]

En virkelig bra film, lett på topp 5 lista mi over uber filmer ever, det er en nytelse å se den filmen.

Skrevet
Snip...

Takk for at du nevnte Del Toro, kom på ha jeg skulle ha The Devil's Backbone. Og ser at den har kommet i en special edition av den versjonen som brodren har og den nye versjonen er litt over 11$ billigere. Og kan jo da ta med Cronos og Mimic i samme slengen :whistle:

Pakke nr. fire fra DDD i dag...

Skrevet
Lurer på en ting angående Kung Pow. Jeg kjøpte den billige svenske utgaven fra CDON. Min bror så den i går på hytten og kom tilbake til meg og spurte hvorfor den var dubbet. Det var heller ikke mulig å skifte til japansk tale sa han. Sitter jeg med en totalt ubrukelig film, eller er det slik den skal være? :hmm:

6051518[/snapback]

Hahahaha, er det mulig?

6051941[/snapback]

Oi, andre gang jeg fornærmer deg i dag. Beklager så meget deres Kongelige Høyhet... :ermm:

Skrevet

Pga vampyrsnakket her så jeg nettopp Ravenous på nytt, som i bunn og grunn har et ganske likt tema. Den filmen er bare genial, spesielt musikken. Og Robert Carlyle.

Skrevet
Pga vampyrsnakket her så jeg nettopp Ravenous på nytt, som i bunn og grunn har et ganske likt tema. Den filmen er bare genial, spesielt musikken. Og Robert Carlyle.

6052287[/snapback]

Den er meget bra hvis jeg ikke husker helt feil, har den stående i "ikke sett etter at jeg har kjøpt den hylla". Gleder meg til den, husker at Carlyle var meget bra...

Skrevet
25th Hour går på TV2 nå. Værdt å se? Noen som har sett den?

Veldig bra film, gir litt til ettertanke. Men den kan være litt langdryg av og til.

Skrevet

Mye moro på den siden der, men prøver å holde meg unna. Har fryktlig lyst til å kjøpe alle filmene hans med signatur...

Pluss et par postere og masse annet moro, dask på lanken holde seg unna :p

Skrevet
Jeg spør her selv om det ikke hører til her.

Må jeg se sesong 1 av Twin Peaks først eller kan jeg kjøre rett på 2'ern?

6057197[/snapback]

For å ikke ødelegge opplevelsen for deg selv må du se dem i rekkefølgen sesong 1, sesong 2, TP: Fire Walk with Me.

Og siden du får sesong 1 for en slikk og ingenting (relativt sett), mens du kun finner sesong 2 som VHS, laserdisc, eller spansk dvd basert på VHS-masteren (eller som bootleg) skulle det ikke være no problem?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...