Gå til innhold

Metal gear the twin snakes


Luchy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo bare en remake av klassikeren til PlayStation 1.

 

Du kan jo kjøpe originalen - og spille den på din PS2. :w00t:

Blir ikke helt det samme. Grafikken og gameplayet har tapt seg rimelig mye siden det kom.

 

Mr.Foxhound: Silicon Knights var aldri eid av Nintendo, men hadde en ekslusiv avtale og jobbet nærmt med Nintendo. Det betyr at folk fra Nintendos EAD jobbet sammen med folk fra Silicon Knights og Konami på Twin Snakes. Og konklusjonen er den samme. Spillet kommer nok aldri på noen annen konsoll.

Lenke til kommentar
originalen er og blir best...ingenting slår grov grafikk, perfekte cut-scenes, ps kontrolleren og det at der er originalen. :love::love::love:

 

ps: den kuleste gåta i et spill ever: "you should find the code on the back of the cd-cover".....det var bakpå spillesken! genialt.

Den gåten er enten ****** vanskelig eller kjempelett. Brukte et par timer med å finne det ut :blush: . Gikk rundt å leita etter cd covere rundt om i spillet :D

Lenke til kommentar
originalen er og blir best...ingenting slår grov grafikk, perfekte cut-scenes, ps kontrolleren og det at der er originalen. :love::love::love:

 

ps: den kuleste gåta i et spill ever: "you should find the code on the back of the cd-cover".....det var bakpå spillesken! genialt.

TRor eg må si at dette ern den beste gåten eg noensinne har lmøtt på i ett spill :thumbup: Slet i ganske så mange timer eg også heilt til det gjikk opp for da eg satt med svaret rett under nesen min :tease:

Lenke til kommentar
Jaja, jeg var i hvertfall inne på noe :yes:

 

Men jeg mener fremdeles originalen er bedre enn Twin Snakes. Har lite til overs for de håpløst overdrevne cutscenes'a

Ja, du var inne på noe. :yes:

 

Og jeg er stikk motsatt av deg. De nye håpløst overdrevne cut-scenene er hundre ganger bedre enn de gamle stygge, og det nye gameplayet gjør MGS1 til skamme.

Lenke til kommentar

Metalgear var klart den beste tittelen til PS1 på ca. alle aspekter når det kom.

 

Nei, det stod ikke bakpå cd'en du fikk av baker.

 

Jeg kjøpte spillet i da jeg var på ferie, så jeg hadde brukt masse tid på å studere manualen og cd coveret. Så når den gåten kom var det "piece of cake (Duke Nukem)"!

 

Dessuten tror jeg ikke at den gåten var original.

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...