Gå til innhold

Itbutikken pakker for dårlig!


Anbefalte innlegg

ITbutikken sender ALLE (AMD)prosessorene i slik emballasje. Kjøpte selv 2 1700+ da den feberen herjet landet. Det er slik de sender prosessorene, slutt å klag.

Hvordan kan du si noe slikt, på grunnlag av å ha kjøpt så "mange" (2...) cpu`er ?

 

Kjøpte min xp-m2500 hos de, og den var pakket inn i en grå pakke

(samme som "de blå") og ellers samme innpakning som trådstarter.

Selvfølgelig litt overdimensjonert pakking, men bedre for mye enn for lite!

 

Skal kjøpe min 35watters xp-m2400 der snart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi er vel alle enige i at det har blitt gjort en (ufattelig) dårlig jobb her. Men hva med å kommunisere litt med kilden her? Har du tenkt på / prøvd det ReVoX? Send en epost med bildet du tok til salgsavdelingen. Da bør du få en reaksjon, for dette er ikke representativt for bransjen generelt.

 

For hvis dette er måten de leverer bulk CPU'er på kan ITbutikken regne med konsekvenser, både kortsiktige og langsiktige avhengig av hvor mange CPU har blitt sendt ut slik. Dette er direkte uprofesjonelt. Du bør kunne få retur på den CPU'en uten problem.

 

Og jeg håper for ITbutikkens del at dette dreier seg om en lagermedarbeiders uvitenhet, og ikke en "godkjent" måte å håndtere CPU'er på (og ev. andre komponenter).

Lenke til kommentar

Hei,

 

Købte en Maxtor harddisk netop fra ITButikken.

Da jeg hentet pakken på posten raslet harddisken rundt inneni kassen.

Da jeg pakket ut lå hardisken i sin antistatiske pose i lagg med noget sammenfoldet brunt innpakningspapir (alt for lite papir).

Var veldig spendt da jeg monterte disken - men den funker da ennå. Egentligt utroligt når man tenker på, hvordan posten kaster rundt med pakkerne!

 

Mvh

Kimmer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...