Gå til innhold

Ukens tilbud på Netshop (Lacie 160gb)


Gjest Slettet+9018234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bestilt en slik selv. Får den vel i morgen. Hva er problemet med "bare" 2 MB cache? Det er en Western Digital harddisk på 7200 RPM inni den boksen, så da skulle det nok holde for de aller fleste. Regner med du ikke skal kjøre OS, eller lignende fra den, så da har det svært lite å si at det ikke er 8 MB cache.

Lenke til kommentar
kjøp deg en normal harddisk og et ekstern-hardisk byggesett

 

en kompis har gjort dette flere ganger og et strålende fornøyd, + at man sparer endel penger

 

hvor han har fått tak i byggesettene vet jeg ikke, antakelig komplett

Høres int. ut..... men sitter selv med bærbar... funker vel ikke da?

Nope

Lenke til kommentar
kjøp deg en normal harddisk og et ekstern-hardisk byggesett

 

en kompis har gjort dette flere ganger og et strålende fornøyd, + at man sparer endel penger

 

hvor han har fått tak i byggesettene vet jeg ikke, antakelig komplett

Høres int. ut..... men sitter selv med bærbar... funker vel ikke da?

Nope

Skal fungere helt fint det :yes:

Har selv et eksternt hdd kabinett (byggesett) med usb2 og firewire, så lenge den bærbare har en av disse mulighetene vil det jo fungere like godt til en bærbar.

Selv testet dette på en kompis sin bærbar da jeg skulle flytte/hente noen filer og det fungerte akkurat som det skulle ;)

Eller er det bare jeg som misforstår problemstillingen?

Endret av J0kke
Lenke til kommentar
kjøp deg en normal harddisk og et ekstern-hardisk byggesett

 

en kompis har gjort dette flere ganger og et strålende fornøyd, + at man sparer endel penger

 

hvor han har fått tak i byggesettene vet jeg ikke, antakelig komplett

Høres int. ut..... men sitter selv med bærbar... funker vel ikke da?

Er det ikke netopp bærbare PCer hovedsaklig som trenger eksternharddisker ? Hvorfor skulle det ikke fungere ? hmmm

 

 

 

 

 

Ooh, Jokque, Jankee og J0kke var inne på tråden samtidig :)

Lenke til kommentar
kjøp deg en normal harddisk og et ekstern-hardisk byggesett

 

en kompis har gjort dette flere ganger og et strålende fornøyd, + at man sparer endel penger

 

hvor han har fått tak i byggesettene vet jeg ikke, antakelig komplett

Høres int. ut..... men sitter selv med bærbar... funker vel ikke da?

Nope

Spør du meg er det teit å uttale seg med noe en ikke har peiling på, dette blir jo bare villedende for trådstarter og eventuelt andre...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Må beklage for at jeg svarte usant. Tenkte ikke på eksterne disker med usb/firewire tilknytning som tråden handlet om. Fikk av en eller annen grunn for meg at man snakket om en adapter man kan sette inn i 5.25 brønner for også å sette en harddisk(i en skuff) inni...Det hadde vært mye lettere om jeg visste en betegning på dette.

 

pardOn

:blush:

 

---

EDIT:

Oslo72: Du har helt rett. Feilkoblet litt, eller det var bare dumt å spørre om en maskin med usb/firewire tilknytning kan ha usb/firewire enheter knyttet til seg.

Endret av lithium
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...