Star Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Har til nå brukt MSN messenger, men finnes det et annet program som går raskere eller oppdaterer raskere? Vil gjerne ha noe som fungerer bra over nettet, på kryss av andre land. Noen som vet om noen bra? Er trilian bra?
Neophus Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Om du hadde orket gjøre pittelitt research selv, hadde du sett at trillian ikke har webcam, ihvertfall ikke for msn-protokollen. Noen rett på meg om jeg tar feil, er en stund siden sist jeg brukte trillian.
Star Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Skrevet 12. juli 2004 Ja, jeg fant ut etter en liten test i går at Trilian ikke har webcam funksjon Finnes det noe annet?
El Viking Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Eyeball chat Logitech Messenger Ispq PalTalk m.fl.
Bruun Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Det finnes (av egne erfaringer) ingen gode slike programmer enda, men jeg håper Skype staben finner en løsning
Staalkontroll Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Det finnes (av egne erfaringer) ingen gode slike programmer enda, men jeg håper Skype staben finner en løsning Enig der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå