Gå til innhold

Hva er det artigste med å spille over internett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg drepte hele teamet mitt i Rainbow Six, inkludert meg selv (Xbox). En god del andre ting som jeg ikke kommer på også. Jo å vinne 46-6 i XIII i team deathmatch, jeg var alene på teamet mens det var 3stk på det andre. Han ene på det andre laget var faktisk ganske god. Jeg er ekspert på akkurat den banen da, ikke så god på de andre. Det var faktisk ingen camping eller juksing med i bildet heller.

 

Det kjipeste må være folk som camper og jukser.

Lenke til kommentar

På BF Vietnam så fløy jeg opp til himmels med med en MIG-21 så langt det gikk så når den dalte ned over så hoppa jeg ut. Jeg kom etter flyet og plutselig hører jeg at personen driter på seg. Så trykka jeg E og da var jeg inn i flyet igjen. Da var jeg ikke så langt over bakken og klarte jeg ikke trekke meg og styrter i bakken og tar med meg 3 mann av det andre laget :D

Lenke til kommentar
På BF Vietnam så fløy jeg opp til himmels med med en MIG-21 så langt det gikk så når den dalte ned over så hoppa jeg ut. Jeg kom etter flyet og plutselig hører jeg at personen driter på seg. Så trykka jeg E og da var jeg inn i flyet igjen. Da var jeg ikke så langt over bakken og klarte jeg ikke trekke meg og styrter i bakken og tar med meg 3 mann av det andre laget :D

Lol. :D:p :!:

Lenke til kommentar
På BF Vietnam så fløy jeg opp til himmels med med en MIG-21 så langt det gikk så når den dalte ned over så hoppa jeg ut. Jeg kom etter flyet og plutselig hører jeg at personen driter på seg. Så trykka jeg E og da var jeg inn i flyet igjen. Da var jeg ikke så langt over bakken og klarte jeg ikke trekke meg og styrter i bakken og tar med meg 3 mann av det andre laget  :D

 

 

Dette er et såkalt easter egg i både BF og BFV. Hvis man hopper ut av et fly i stor høyde og venter leenge med å utløse fallskjermen, hører man en umiskjennelig lyd.. lol

Endret av Turbosiggen
Lenke til kommentar

I BF:Vietnam, jeg spilte Sør-Vietnameser på Hue (tror jeg) der NVA har den APC'en. Jeg hadde L.A.W. og gjemte meg bak en busk. Jeg syns jeg hører noe musikk og jaggu meg kommer det 3 NVA'ere i en APC susende rundt hjørnet mens de spiller sang 'n' (tror jeg) og akkurat da han synger "I fought the law, and the, law won" *BOOM!* Drepte jeg de :!:

Fikk noen lol, fra soldater i nærheten da

 

Var ganske morsomt når det skjedde i allefall :D

Lenke til kommentar

Jeg hadde en fin en første kvelden jeg spilte BF: Vietnam. Jeg har ikke spillt Battlefield 1942 før så var ganske fersk i gamet for å si det sånn. Jeg var Amerikaner og laget jeg var på holdt på å vinne ganske greit. Jeg fløy rundt i en Phantom og så på kartet at fienden kun hadde ett område igjen. Fant ut jeg skulle streife området og håpe jeg drepte den ene fienden som befant seg der. Det jeg ikke la merke til var at 4 av lagkameratene mine var på vei inn i området og i ferd med å omringen han. I tillegg presterte jeg å trykke på feil knapp slik at jeg slapp det jeg hadde av Napalm over hele området :innocent:

 

Sant nok.. jeg drepte en fiende, men de stakkars 4 allierte som også ble offer for mitt little feiltrykk var ikke helt fornøyd. Fikk mangen hurra rop fra fienden i chat da :whistle:

Lenke til kommentar

MoH:AA er jo egentlig ganske bra online spill da, jeg får litt noian av det spesielt når man løper rundt i bygningene som er fulle a fi, jeg får høy puls hvertfall, så er det så artig å drepe de samme personene flere ganger på rad, de banner å sier at de skal drepe meg, så pang, får de en i trynet så bare logger de av :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...