Gå til innhold

Jobb for forbrukerombudet


Anbefalte innlegg

Har bestillt varer av psdata.no 4/7-2004. Det var ingen varer som ikke var lagerordre og derfor håpet jeg på at de ville kunne levert varene innen de vanlige 3-4 dager (Nord Norge).

Etter 2 dager gikk jeg inn for å pakkespore sendingen, og gjett hva?! Varene var ikke sendt og da hadde de ikke inne ram og hovedkort. OK, jeg endret typen ram og hovedkortet lovte de inn samme dag! 06.07.2004...

 

I dag 10.07.2004, er varene ennå ikke sendt og hovedkortet står fortsatt på 06.07.2004??

Jeg og andre har opplevd lignende tidligere, men dette er vel den trenden vi kunder må forvente av "store" kjeder mm.

 

Skal ikke nevne de gangene jeg har vært på BM og Elkjøp for å handle ting fra reklamekatalogene deres (samme dag de har kommet ut) og fått til svar: Varene er ennu ikke kommet på lager? Vi er utsolgt? Partivare? Vi har erstattningsvare?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal ikke nevne de gangene jeg har vært på BM og Elkjøp for å handle ting fra reklamekatalogene deres (samme dag de har kommet ut) og fått til svar: Varene er ennu ikke kommet på lager? Vi er utsolgt? Partivare? Vi har erstattningsvare?

Hva har dette mad saken å gjøre? Kjørte psdata en reklamekanpanje for de tingene som ikke er på lager? Hvis ikke så er det totalt urelevant.

 

Det er ikke en sak for forbrukerombudet at en butikk ikke har ting på lager!

Lenke til kommentar

3 dager "over" tiden og du roper ulv ulv.

 

Trur virkeleg dette ikkje er ei sak for forbrukerombudet.

Du kan jo sjekke sjølv på www.lovdata.no søk etter "forbrukerkjøp"

Så får du opp den nye kjøpsloven så kan du sjekke kva som står der om forsinkelese o.l

 

Innblanding av kjeders produkter i andres reklamekataloger har ikkje mykje med denne saka, då slik eg forstår det har ikkje PSdata reklamert for det aktuelle produktet som ein grunn til at du kjøper det.

 

Det beste rådet eg kan gi deg er ring heller til PSdata på mandag så får du vite kvifor hket og det andre ikkje her komme

 

Men eg vil sei at betilling av produkt som ikkje er inne og trenge produkta innan nokre dager, er ein stor risiko, men ikkje ukjent for dei som handler på nettet.

 

Berre så det er sagt:

Om det går 1 mnd og delane har ikkje komme forsatt så trur eg du kan snakke med forbrukerombudet.

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar
Har bestillt varer av psdata.no 4/7-2004. Det var ingen varer som ikke var lagerordre og derfor håpet jeg på at de ville kunne levert varene innen de vanlige 3-4 dager (Nord Norge).

Etter 2 dager gikk jeg inn for å pakkespore sendingen, og gjett hva?! Varene var ikke sendt og da hadde de ikke inne ram og hovedkort. OK, jeg endret typen ram og hovedkortet lovte de inn samme dag! 06.07.2004...

 

I dag 10.07.2004, er varene ennå ikke sendt og hovedkortet står fortsatt på 06.07.2004??

Jeg og andre har opplevd lignende tidligere, men dette er vel den trenden vi kunder må forvente av "store" kjeder mm.

 

Skal ikke nevne de gangene jeg har vært på BM og Elkjøp for å handle ting fra reklamekatalogene deres (samme dag de har kommet ut) og fått til svar: Varene er ennu ikke kommet på lager? Vi er utsolgt? Partivare? Vi har erstattningsvare?

du må nok ringe å snakke med dem.... PsData er kjent for VELDI god service, og tviler på at de svikter deg. Bare vær seriøs når du ringer... ikke "forestill" sur og grinete... Er selger selv, og HATER disse kundene sterkt :hrm: da de ofte er veldi usaklige.. men, back til topic:

 

ring PsData på mandag...

Lenke til kommentar
Sist jeg bestilte hos Komplett sendte de meg varen en uke før den var ventet på lager! Jett hvem som hoppet i taket av når han så ordrestatusen :dribble:

Har opplevd akkurat det samme med PS Data. Meget god service hver gang!

(Men ingenting overgår Netshop som sendte pakka kun 3 timer etter bestilling!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...