Gå til innhold

Sjekk denne hjemmesiden!


Anbefalte innlegg

Plomma, sosohal og niXon, er det aldri noe positivt der kommer med? Om dere ha bare negativt og komme med, så ikke si noe.

En gang var jeg faktisk positiv, hyggelig og hjalp alle så godt jeg kunne her i CS forumet. Både store og småproblemer hjalp jeg til med!

Men i de siste har forumet blitt overfyllt av noobs som driver og spammer, slenger dritt og tror de kan alt. Jeg kunne godt nevne navn på hvem jeg snakker om, men det vil sikkert få konsekvenser.

Tror du jeg får lyst til å sitte her og hjelpe folk som sakte, men sikkert ødelegger CS-forumet!?

 

Jeg kan forresten nevne at du er en av personene jeg snakker om awp, hvis du ikke skjønte det selv!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var jo egentlig lite tvil i at Team Suxxorz danker ut NSF og HW-clanen ein lang marsj...ellers så bør du ikkje gå for langt med å kalle freewebs for tull når du bruker .tk.

 

Flott side PoleCat ;)

 

Hadde det ikkje vore den 40 Meg Limit Exceed der så kanskje eg kunne vurdert sida di også.

Lenke til kommentar

40 Meg Limit Exceeded!

 

This site has exceeded its limit of 40 Megabytes of transfer per day. The account can be upgraded to a paid account to increase the transfer limit up to 15 Gigs of transfer per month in your digitalzones.com user tools section.

 

HAehaHEaheAHEaHEaheaeHAEhAehaHEAHeahehaHEaea

 

 

:thumbdown::thumbdown::nei:

Lenke til kommentar

Ok, dette var jo gøy. La meg hjelpe dere med krampelatteren. *ironi*

 

Stenges

 

Grunnen? Dette har utviklet seg til ren krangling og drittkasting. I tillegg er det mange useriøse spam-poster her inne, og tråden er i utgangspunktet feilpostet. Burde vært postet under web-design, ettersom trådstarter spør om hva som kunne vært gjort bedre.

 

Kunne hatt det virkelig gøy med advarselsgrafen til enkelte her, men jeg lar det ligge (ettersom det er 10. juli).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...