agvg Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 ja temmelig irriterende å ha mistet alle innstillinger, programmer osv osv for ingenting.... Tja, hva annet kan de råde deg til hvis ingenting nytter? Og i orden er det vel ikke i og med det ikke funker som det skal med DHCP.
TeamPro Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Hadde vært mer normalt om de hadde spurt om du kjente noen med en laptop du kunne låne litt for å se om det faktisk var noe med pc'en din i det hele tatt. Du burde minimum forlange å få den ip'en fast videre fremover for tort og svie..
BamBam79 Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Skrevet 9. juli 2004 Kunne jo prøvd statisk IP først da ;-) det var jo det som fungerte.... Idag fikk jeg snakke med en annen kar som virket som han hadde mer peiling og ønsket å hjelpe meg, ringte rundt omkring for å hjelpe meg... derimot hun jeg snakket med første dagen var mest int. i å få lagt på røret... føltes hvertfall sånn ! Who cares, det fungerer igjen
TeamPro Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Who cares, det fungerer igjen Helt til du får en maskin til og skal ha denne på nett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå