Gå til innhold

Samsung X450 eller LG G5400?


Anbefalte innlegg

Batteriet på min gamle Nokia 3210 er iferd med å ta kvelden, og jeg tror derfor det er på tide å kjøpe meg en ny mobiltelefon. :p

 

Jeg har nå sett meg ut to telefoner som jeg liker designet på:

 

LG G5400

og Samsung X450.

 

Hvilken av disse er best for en som ikke bruker telefonen til annet enn å ringe og sende SMS? Spiller det noen rolle at begge disse telefonene ligger i den øvre delen av skalaen mhp SAR-stråling?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken av disse er best for en som ikke bruker telefonen til annet enn å ringe og sende SMS? Spiller det noen rolle at begge disse telefonene ligger i den øvre delen av skalaen mhp SAR-stråling?

Hvis du skal gå 300 meter til rimi, er du en som bestemmer veien etter nøye utregninger om hvor du vil bli minst utsatt for forurensning?

 

Verden er farlig, det å gå ut av ytterdøra utsetter deg for mange farlige faktorer.

 

Poenget mitt er at SAR-strålingsgreia neppe utgjør noen særlig trussel for livet ditt, i forhold til masssssse andre daglidagse ting.

Lenke til kommentar
Har nettopp skaffet meg en Samsung X450, og må si at jeg faktisk er positivt overrasket over denne med tanke på at det er en såkalt "enkelt" mobiltelefon....

 

:thumbup:

Takker for svar :) Jeg heller nå litt mot Samsung-telefonen, særlig etter at jeg leste denne testen her.

 

Er det mulig å se hvem som ringer på denne telefonen uten å måtte svare når det ikke er utvendig skjerm?

 

Edit: Leif

Endret av DigiCamFan
Lenke til kommentar

Du kan nok ikke se hvem som ringer men du kan sikkert velge innstillinger som gjør at du ikke tar telefonen med en gang du åpner den slik at du åpner den og ser hvem som ringer for så å velge å besvare anropet :)

 

Dette er ihvertfall standar på LG'en men jeg synes fortsatt du burde velge samsungen :yes:

Lenke til kommentar
Er det mulig å se hvem som ringer på denne telefonen uten å måtte svare når det ikke er utvendig skjerm?

 

 

Du kan velge om du vil åpne og trykke på en knapp for å svare på en samtale, eller svare på samtalen ved å ha aktiv flipp....

Lenke til kommentar

Hvis du ikke føler et enormt behov for ytre skjerm må du velge x450. Synes den er stiligere, men det er mitt synspunkt :yes: Dessuten har den trippelbånd så du overlever i USA også :p Ville også tatt en liten titt på sgh-e100 som er "den minste storebroren" til x450. Vurderte den, men fant et bedre tilbud på x450 og slo til :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...