Gå til innhold

18 år (beta)


Anbefalte innlegg

jeg har skjæra lyst til å bli med på testingen.. jeg klarer hardware requairement lett.... men så er jeg bare 16 år da :( ... men de ringer vel ikke hjem til meg??? uææ... jeg vet at jeg får lov, men problemet er at det her jeg skriver nå er midt på natta.. så mutters og fatters sover... og jeg vet ikke helt om jeg kalrer å vente til i morgen tidlig ... jeg er litt VELDIG gira på å reggistrere meg som beta tester.... men får vel vente til i morgen.. eller skal jeg det??? reggistrere meg uten å spørre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har skjæra lyst til å bli med på testingen.. jeg klarer hardware requairement lett.... men så er jeg bare 16 år da :( ... men de ringer vel ikke hjem til meg??? uææ... jeg vet at jeg får lov, men problemet er at det her jeg skriver nå er midt på natta.. så mutters og fatters sover... og jeg vet ikke helt om jeg kalrer å vente til i morgen tidlig ... jeg er litt VELDIG gira på å reggistrere meg som beta tester.... men får vel vente til i morgen.. eller skal jeg det??? reggistrere meg uten å spørre?

er det slik at foreldrene dine må skrive under ? isaffal kan jo du bare skrive navnet deres :p vet ikke hvordan "under" 18 år "innfyllingen" er :innocent:

Lenke til kommentar

JA, registrer deg. NEI, selfølgelig ringer de ikke. Blizzard har ikke kapasitet til å sjekke 50 000 betatestere. De bare må ha deg til å skrive under slik at de ikke kan bli anklagd for å vise deg ting du ikke skulle ha sett, uten at foreldrene dine visste om det. Eller iallefall at du bekreftet dette.

Lenke til kommentar
JA, registrer deg. NEI, selfølgelig ringer de ikke. Blizzard har ikke kapasitet til å sjekke 50 000 betatestere. De bare må ha deg til å skrive under slik at de ikke kan bli anklagd for å vise deg ting du ikke skulle ha sett, uten at foreldrene dine visste om det. Eller iallefall at du bekreftet dette.

50000??? :blink: faktum eller var det bare en spøk slengt ?

 

men uansett.. noen som vet hvor mange beta testere de skal ha ?

Lenke til kommentar

Det da ingen vits i å lyve om MMORPG og maskinvare. Blizzard leter etter variasjon, ikke hvor mange spill du har prøvd, eller de med den beste maskinvaren.

 

Hvis du skrev at du f.eks hadde et Radeon 9800Pro når du egentlig har et 8500 er sikkert sjangsen for å bli trukket ut til beta mindre. Det er flere som har 9800 enn 8500, dvs flere å "konkurere" mot.

Lenke til kommentar

Til de som lurte på når de trekker de første ut, blir vel det etter den 3 uker(hvis jeg ikke husker helt feil) lange signup perioden. Etter dette vil de sikkert plukke ut noen fra hver "gruppe"(Location, Hardware, osv) som får være med i første "runde".

Lenke til kommentar
Det da ingen vits i å lyve om MMORPG og maskinvare. Blizzard leter etter variasjon, ikke hvor mange spill du har prøvd, eller de med den beste maskinvaren.

 

Hvis du skrev at du f.eks hadde et Radeon 9800Pro når du egentlig har et 8500 er sikkert sjangsen for å bli trukket ut til beta mindre. Det er flere som har 9800 enn 8500, dvs flere å "konkurere" mot.

ENDELIG noe som faktisk har LEST det som står på blizzard's sider om beta'en. Alt dere har spurt om i tråden står jo der! Det er bare å lese alt!

 

De skal ta inn X antall testere i første omgang og så utvider de antallet testere steg for steg for bl.a. å se om serverene/båndbredden tåler en økt belastning. JEg kan ikke huske å ha lest en spesifikt antall testere i første omgang. Testingen begynner "snarest" etter at påmeldingfristen går ut. (26.juli)

Lenke til kommentar

Er så tullete å skulle spekulere i hvordan man kan få bli med, kan man ikke bare være ærlig da?

 

En beta-test er vel så vidt jeg husker først og fremst for at folka bak det skal få testa hvordan det kjører og å få retta opp i eventuelle feil (og kanskje har det en liten bit reklame i seg også), ikke at noen skal være så heldige at de får godte seg med spillet tidligere enn andre.

 

Og hvor mange som søker? Antydningen på en million europeere er vel ikke helt på jordet, vil igrunn gjette at enda flere søker. Bare i Tyskland, Frankrike, Benelux og i Øst-Europa er det jo potensiale til det tredobbelte, sånn at å skulle finne på masse svada for å kunne være med øker vel sjansene med en bitteliten del av en promille.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Om dette er blitt besvart før er jeg lei for det, har akkurat kommet tilbake fra ferie.

 

 

Du kan signe up om foreldrene dine har gitt deg lov, men da skal de ta ansvaret for hva som kan skje.

 

De sjekker nok heller ikke windows nei.

 

Men jo lavere settings og connection du har, jo større sjangs har du får og bli med i betaen.

 

Det er ikke vits i å lyge egentlig heller fordi alt er veldig random.

Men de velger nok noen som har testet mmorpger før ja.

De har jo invitert Everquests 3 sterkeste klaner.

Lenke til kommentar

Det som skremte meg mest var vel at de fraskrevseg ansvaret for at programvaren potensiellt kunne gjøre slik at du måtte reinstallere os :dontgetit: Men det skriver de nok for å sikre seg mot absolutt alt ansvar for noen som helst... Regner ikke med at det skjer akkurat :)

 

Får se om jeg får fatterns tillatelse idag :) (Beste måten er vel å spør han når han er opptatt, så siern bare ja for å få meg vekk :p )

Lenke til kommentar
jeg var dum nok til å søke med familiens stygge gamle pc, i steden for min splitter nye pc som funker som den skal...

 

:cry:

 

men de må jo også ta noen med litt mindre hardware...

:roll:

 

Du var faktisk heldig, fordi blizzard vil helst ha en del folk med gamle pc'er for å se hvor godt de kan spille dette spillet (lagg, OS osv..)

 

;)

Lenke til kommentar
Om dette er blitt besvart før er jeg lei for det, har akkurat kommet tilbake fra ferie.

Vet ikke åssen det er med deg, men vi andre kan lese alle innlegga i tråden, også de som er skrevet mens vi ikke er logga på.

 

Jeg lurer litt på om de forventer at de søkerne med 56 kbps-modem har forutsetning for å laste ned 3 GB, ergo er det nok et valg for dem å få det sendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...