Gå til innhold

Irak, 11/9 og O. B. Laden - styrte hendelser?


Anbefalte innlegg

Moore, som de fleste sikkert har fått med seg, er ute med "ny film" (ripp-off fra Alex Jones' "9/11 The Road To Tyranny"). Mange som har sett filmen, påstår den er veldig "snill" og viser ikke hvem som egentlig står bak allt kaoset som foregår i midtøsten i dag. De etablerte vestlige aviser og medium har lagt lokk på saken, og følger som sikkert kjent, kunuttalelser fra Det Hvite Hus og andre "godkjente kilder", uten å tenke på at de er avslørt.

http://www.rense.com/general54/mih.htm

http://www.haaretzdaily.com/hasen/pages/Sh...l?itemNo=280279

 

Så hvorfor legger vi all skyld på feil personer?

 

 

PS. Se heller originalen til Alex Jones, istedetfor fløtepusfilmen til Moore

http://100777.com/media/911theroadtotyranny.asf

(245 Meg. Ikke noe for modembrukere desverre. Bruk en skikkelig downloadmanager.)

NB. Til Moderator: Alex Jones gir lov til å dele/kopiere filmene hans via internett/P2P. Ikke snakk om piratvare her.

Endret av runmad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-23990

Wow. Det der er ENDA sykere enn Michael Moore. Tror du virkelig pa det der? Det er slikt navnet "moonbats" og lignende kommer fra...

Rense artikkelen bare fyrer av den ene pastanden etter den andre, de aller fleste er umulige a verifisere...

Dette er langs linjene av at "jodene styrer verden"...

Litt rart at de ikke engang kan klare a ta oppgjoret med palestinerene...

Du burde ta en tur pa DemocraticUnderground.com, hvis du tror pa slike konspirasjonsteorier.

Rense artikkelen prover a bruke Haaretz artikkelen, men Haaretz artikkelen sier ingenting som Rensen pastar...

Artikkelen i Haaretz er ganske objektiv og rett pa sak.

Rense artikkelen er full av utrolige pastander som jeg ikke en gang har lyst a begynne a feie ned.

 

Haaretz artikkelen kommer frem til en ting: at de tror krigen var utfort for a reformere Midt-Osten for a forhindre flere Osamaer og bin Ladener fra a danne seg i fremtiden.

 

Og det er nettopp det krigen handler om, i den store sammenheng.

Endret av medlem-23990
Lenke til kommentar
Wow. Det der er ENDA sykere enn Michael Moore. Tror du virkelig pa det der?

Jeg trenger jo tydeligvis ikke "tro" på noenting. Disse "Herrene" våre innrømmer det jo selv!

 

Du burde ta en tur pa DemocraticUnderground.com, hvis du tror pa slike konspirasjonsteorier.

Som sagt: Jeg trenger jo tydeligvis ikke "tro" på noenting. Disse "Herrene" våre innrømmer det jo selv! Dessuten så er det ikke "konspirasjonsteorier" lenger. Verden ER full av konspirasjoner, så hva hindrer "lederne" våre i å ha dem?!!

 

Rense artikkelen prover a bruke Haaretz artikkelen, men Haaretz artikkelen sier ingenting som Rensen pastar...

Så hva er egentlig poenget ditt? Dette er jo to uavhengige artikkler, selv om den på rense.com har en link til Haaretz. Det er heller ikke Jeff Rense som har skrevet artikkelen! Rense.com fungerer som en menings/nyhetsformidler uten sensur - ikke noe annet!

 

Haaretz artikkelen kommer frem til en ting: at de tror krigen var utfort for a reformere Midt-Osten for a forhindre flere Osamaer og bin Ladener fra a danne seg i fremtiden.

Hva er det prater om? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

runmad, navnet ditt kler deg utmerket. :p

Hvilke "Herrer" innrommer det selv? Rense artikkelen sier ting som ikke er sant, at Wolfowitz osv. har sagt dette selv, noe de ikke har. Hvis du leser Haaretz artikkelen, sa blir du kanskje litt forvirra nar du leser Rense artikkelen, siden den sier at Haaretz artikkelen, og de som er i den, har sagt en masse ting de ikke har sagt...

Om en McDonalds ble startet i Bagdad (det er allerede McDonalds i andre land i Midt-Osten), sa ville jeg ta det som et sunt tegn pa at irakerene hadde det bra...

Nar irakere sine daglig dilemma handler om "Big Mac eller Quarter Pounder?" sa tror jeg vi har gjort det bra.

 

Jeg gidder ikke kommentere dette lengre, fordi Rense artikkelen er bare stapp full av konspirasjonsteorier som ikke holder mal med noe slags fakta eller virkelighet.

Lenke til kommentar
Jeg gidder ikke kommentere dette lengre, fordi Rense artikkelen er bare stapp full av konspirasjonsteorier som ikke holder mal med noe slags fakta eller virkelighet.

Du snakker om å vri og vende på ting! :roll:

 

Jeg vil anta at du tror misbruk og tortur av irakiske barn i amerikanskkontrollerte fengsler, også er en "konspirasjonsteori", fordi du ikke finner nyheten i amerikansk media......

Lenke til kommentar

Den filmen der var jo nesten komisk. Gadd bare å se et kvarter. Alex Jones vet ikke hva han snakker om.

 

F.eks. USA visste om at Pearl Harbour kom til å angrepet, men gjorde ikke noe fordi de skulle ha en god grunn til å gå inn i krigen/FN?

 

Hadde de visst om angrepet kunne de jo ha ventet på japanerne i skjul og knust dem da de kom. Resultatet/utfallet ville jo da blitt akkurat det samme..

Endret av lodott
Lenke til kommentar
F.eks. USA visste om at Pearl Harbour kom til å angrepet, men gjorde ikke noe fordi de skulle ha en god grunn til å gå inn i krigen/FN?

Hæ! USA fikk vite om angrepet noen timer før (vha. en dekryptert melding), men slike ting øå jo sjekkes først og det kan ta litt tid. FN ble opprettet etter krigen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Om USA hadde visst om at japaneserene kom til a angripe, hadde de fremdeles angrepet ved Pearl Harbor, og det ville vaert grunn nok i seg selv til a erklaere krig mot Japan...

Det ville ikke vaert noe vits i a skjule det for militaeret at japaneserene kom, fordi det faktum at de kom til a angripe USA, og gjore det, ville vaert nok i seg selv for USA a erklaere krig mot Japan, uansett hvor mye suksess japanerene hadde.

Derfor er det lite trolig at FDR skjulte dette for militaeret for "a gi grunnlag"... Det hadde ikke vaert noen vits.

Jeg vil anta at du tror misbruk og tortur av irakiske barn i amerikanskkontrollerte fengsler, også er en "konspirasjonsteori", fordi du ikke finner nyheten i amerikansk media......

Na har jeg ikke sett over faktaene i denne saken, sa da uttaler jeg meg ikke for jeg har gjort det.

Lenke til kommentar

Vel, er ingen grunn til å begynne noen lang diskusjon om dette her, jeg har ikke greie på om man viste om at japanerne kom til å angripe, synes det høres rart ut. Men, de aller fleste vil jo si Roosevelt løy USA inn i krigen. "Europeerne får ordne opp selv" politikken han påstod han førte overfor det amerikanske stemte stort sett ikke. Roosevelt gjorde det han kunne for å komme med i krigen, samtidig som han ga utrykk for det motsatte.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Amerikanere elsker å bli løyet for.

:love:

 

Oh yes Mr. Bush, please to tell me all about those dangerous nuclear weapons that Saddam Hussein has, oh it's so exciting! Oh baby, I love it when you talk about Weapons of Mass Destruction, Ohhhh....

 

:love:

Lenke til kommentar

Dere som har slik god tro på at myndigheter aldri gjør noe galt, og slikt noe.......

Se her:

http://politics.guardian.co.uk/iraq/commen...1036687,00.html

 

Er Michael Meacher, tidligere miljøværnminister i UK, også en "gal konspirasjonsteorist"? :dontgetit:

 

Et nylig intervju med Michael Meacher finnes også.

 

http://www.indybay.org/uploads/thoughtcrim...haelmeacher.mp3

Endret av runmad
Lenke til kommentar

Dokumentarfilmen er ekstremt dårlig laget, spør dere meg. Utsagn som "vi har hundrevis av vitner" og "historiske bevis tilsier at..." ødelegger filmen. Har de hundrevis av vitner og massevis av beviser, hvorfor ikke legge fram bevisene?

Hele filmen virker latterlig for meg alså...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...