Gå til innhold

Irak, 11/9 og O. B. Laden - styrte hendelser?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-23990
Dere som har slik god tro på at myndigheter aldri gjør noe galt, og slikt noe.......

Se her:

http://politics.guardian.co.uk/iraq/commen...1036687,00.html

 

Er Michael Meacher, tidligere miljøværnminister i UK, også en "gal konspirasjonsteorist"? :dontgetit:

 

Et nylig intervju med Michael Meacher finnes også.

 

http://www.indybay.org/uploads/thoughtcrim...haelmeacher.mp3

Tror ingen som har en hjerne pastar at myndighetene ALDRI gjor noe galt. Men det finnes visse grenser og... Det er flere tilfeller i amerikansk historie hvor USAs myndigheter har gjort mange gale ting. Men det er forskjeller mellom det, og a antyde at alt er myndighetene sin feil, eller at de star bak alle de verste tingene som noen gang har hendt, osv.

 

HVORFOR tror dere på den offisielle historien, fortalt av amerikansk "etterettning"?

Den er jo i sannhet en konspirasjonsteori i seg selv!!

Nei, jeg tror pa det jeg har sett med egne oyner, og logikk.

 

Konspirasjonsteorier er som oftest ikke logiske i det hele tatt. Man ma nesten tro pa Gud, Jesus, Buddha, Muhammad, og alt imellom samtidig for a kunne tro pa slike ting som diktes opp.

 

Som nar man sier at et fly egentlig ikke floy inn i Pentagon. :roll:

 

Hva en Michael Meacher har lyst a si driter jeg langt opp i. Jeg har ingen grunn til a tro pa noe han sier, og det han presenterer er det gamle "alt handler om penger, alt er logn, du har ikke sett virkeligheten" osv.

 

Mye handler om penger, det er det ikke tvil om. Men man kan med samme logikk si at ALT gjort i hele historien handlet kun om penger og makt.

 

Latterlig nar noen sier at USA ikke gar inn i Sudan fordi det ikke er olje der... men sa er det faktisk olje der. Ogsa nar USA eventuelt gjor noe med Sudan, sa sier man at det handler om oljen. :roll:

 

Nar man tenker slik, skreller man gjerne vekk alle andre fornuftige og logiske grunner til ting, og konsentrerer kun pa motbydelige og okonomiske mater det kan ha vaert grunnlag for.

 

olsen tenker slik. Han skreller vekk alt annet enn okonomiske motiver for alt med USA a gjore. Alt det andre, finnes ikke. al-Qaida? Finnes ikke. FN-resolusjoner? Betyr ingenting. Stotte for terrorisme? Skjedde ikke.

 

Man begynner a blanekte for alt som har skjedd, og fokuserer kun pa en ting.

 

Dette er urasjonell tankegang, ulogisk, og ikke minst idiotisk.

MEN, det er enkelt!! Man trenger ikke tenke mye da! For da har man ETT svar for alt! "OIL"

Why? Oil. Why? Oil.

 

Og som de fleste vet, er det mye enklere a hjernevaske folk med et enkelt konsept, isteden for komplekse konsept.

 

Desverre ser det ut som en god del av Norges befolkning velger denne stien a folge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...