hojo Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 (endret) jeg lurer på om det er noen som vet om Antec har pc Modem i såfall skulle jeg hatt en driver Endret 4. juli 2004 av hojo
piit Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Tror jeg har hatt et Antec-modem selv for en stund tilbake, så tror nok det finnes. Google kan helt sikkert hjelpe deg med å finne ut mer.
agvg Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 i såfall skulle jeg hatt en driver Det finnes ofte universaldrivere hos brikkeprodusentene som modemet er basert på.
hojo Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Skrevet 3. juli 2004 (endret) Det finnes ofte universaldrivere hos brikkeprodusentene som modemet er basert på. ****EDIT***** Endret 4. juli 2004 av hojo
hojo Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Skrevet 4. juli 2004 Kan noen hjelpe meg å finne drivere til Antec pc modem ( det kan muligens hete antech også er ikke helt sikker) Det hadde vært veldig fint med svar TAKK
Admin'c Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 www.driverguide.com tror jeg det het, de har alt av drivere
hojo Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Skrevet 4. juli 2004 www.driverguide.com tror jeg det het, de har alt av drivere kan du finne en eneste driver til denne produsenten da? jeg finner ikke noen!!!
agvg Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 jeg finner ikke noen!!! Og du har sjekket om det ikke står f.eks conexant på chipen på det? I mange tilfeller er slike modemer laget av en rein monteringsfabrikk og det eneste du har er universaldriverne som brikkeprodusenten har lagt ut.
hojo Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Skrevet 4. juli 2004 Og du har sjekket om det ikke står f.eks conexant på chipen på det?I mange tilfeller er slike modemer laget av en rein monteringsfabrikk og det eneste du har er universaldriverne som brikkeprodusenten har lagt ut. Og hvor finner jeg en slik universal driver???
agvg Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Og hvor finner jeg en slik universal driver??? Hos brikkeprodusenten, du må først finne ut hvilket brikkesett modemet bruker. hva står det på de sorte brikkene da? Særlig de største.
hojo Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Skrevet 4. juli 2004 Hos brikkeprodusenten, du må først finne ut hvilket brikkesett modemet bruker.hva står det på de sorte brikkene da? Særlig de største. Takk jeg tror jeg skal greie det nå! hvis ikke så tillkaller jeg hjelp senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå