Gå til innhold

Hvilke servere spiller dere på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg spiller på Badass 3 servern en del.. Det er så sinnsykt koz med 32 players på aim maps.. elsker å ha mye å skyte på.. Og om du dør tidlig så trenger du ikke å vente lenge .. Fint med aim maps..

;) Bomma du på CS-forumet eller bare virker det sånn?

 

Uansett: opdatering

Eclipse - Myko Emist - Master Marksman/1010 Commando

Bria- Bulma - Novice Musician/ Artisan 0330 (eller noe sånt)

Lenke til kommentar
Jeg spiller på Badass 3 servern en del.. Det er så sinnsykt koz med 32 players på aim maps.. elsker å ha mye å skyte på.. Og om du dør tidlig så trenger du ikke å vente lenge .. Fint med aim maps..

;) Bomma du på CS-forumet eller bare virker det sånn?

 

Uansett: opdatering

Eclipse - Myko Emist - Master Marksman/1010 Commando

Bria- Bulma - Novice Musician/ Artisan 0330 (eller noe sånt)

What? Har du ikke hørt om "Aim Map" galaxen? den har bare 32 spillere da...

 

:roll:

Endret av So
Lenke til kommentar
Jeg spiller på Badass 3 servern en del.. Det er så sinnsykt koz med 32 players på aim maps.. elsker å ha mye å skyte på.. Og om du dør tidlig så trenger du ikke å vente lenge .. Fint med aim maps..

;) Bomma du på CS-forumet eller bare virker det sånn?

 

Uansett: opdatering

Eclipse - Myko Emist - Master Marksman/1010 Commando

Bria- Bulma - Novice Musician/ Artisan 0330 (eller noe sånt)

What? Har du ikke hørt om "Aim Map" galaxen? den har bare 32 spillere da...

 

:roll:

bomma på cs forumet ja ... :D :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hehe, har store problemer med å finne rebs på eclips å! men VtS har en event i planene,med støtte fra SOE som kan bli ganske intresang, vi har blitt lovet et par ting som ikke har blitt sett i spillet før for å få en RP faktor i det hele :) Kan poste her når det er offisielt!

Lenke til kommentar
jaha, er vel den eneste her som er på Lowca da. Forresten meget god server, hadde GCW igår natt, 500 imperials vs. 150 rebels... ARGH, hater imps! :)

du mener vel 250 imperials med 1 at-st hver vs 50 rebels med 2 graul maulers hver, for og gjøre det feigest mulig liksom

 

 

at at-st er "semi-player-styrt" er tåpelig nok (når man ikke kan sitte inni), det er greit nok med base forsvar men når de drar de med seg over alt inn i med center, cantinas osv så mister spillet enda mer kontinuitet

Endret av Eurofighter
Lenke til kommentar
du mener vel 250 imperials med 1 at-st hver vs 50 rebels med 2 graul maulers hver, for og gjøre det feigest mulig liksom

Ingen bruker AT-ST i PvP lenger, for å ikke snakke om Graul Maulers. Er vel ikke akkurat dødlige de dyrene for å si det slik. I PvP er det dots som gjelder nå.

Jepp pvp er ufattelig sørgelig med alle som konformerer til det patetiske pvp har blitt til... ytterst tragisk er det :no:

Lenke til kommentar
du mener vel 250 imperials med 1 at-st hver vs 50 rebels med 2 graul maulers hver, for og gjøre det feigest mulig liksom

Ingen bruker AT-ST i PvP lenger, for å ikke snakke om Graul Maulers. Er vel ikke akkurat dødlige de dyrene for å si det slik. I PvP er det dots som gjelder nå.

Kansje ikke men det er fremdeles patetisk med player-controlled at-st

Og det med dots kommer jo ann på, det er ikke alle som gidder og bruke millioner pået tragisk dot våpen eller bli CM, og de klarer seg fremdeles fint

Lenke til kommentar
du mener vel 250 imperials med 1 at-st hver vs 50 rebels med 2 graul maulers hver, for og gjøre det feigest mulig liksom

Ingen bruker AT-ST i PvP lenger, for å ikke snakke om Graul Maulers. Er vel ikke akkurat dødlige de dyrene for å si det slik. I PvP er det dots som gjelder nå.

Kansje ikke men det er fremdeles patetisk med player-controlled at-st

Og det med dots kommer jo ann på, det er ikke alle som gidder og bruke millioner pået tragisk dot våpen eller bli CM, og de klarer seg fremdeles fint

Gode dots burde vert kun hos Combat Medics... skulle vært en del svakere de og...

Lenke til kommentar

feiginger som Sliff-, bruker bare dots:/ som i går kveld....

LOL gikk vel ikke helt min vei, men jeg ville jo ikke en gang være overt. Døde hvertfall en fin død, men at sliff- sa: i was never your friend btw....

LoL vi huntet storm troopers hverdag i mange uker, helt til NIS ble oppløst :roll:

Dumt at folk blir påvirket av RP i real life...

 

men men Sliff sa hvertfall ikke "i am your father" og glad er jeg for det

Lenke til kommentar
feiginger som Sliff-, bruker bare dots:/ som i går kveld....

LOL gikk vel ikke helt min vei, men jeg ville jo ikke en gang være overt. Døde hvertfall en fin død, men at sliff- sa: i was never your friend btw....

LoL vi huntet storm troopers hverdag i mange uker, helt til NIS ble oppløst :roll:

Dumt at folk blir påvirket av RP i real life...

 

men men Sliff sa hvertfall ikke "i am your father" og glad er jeg for det

Lol!SliFF- har blitt om til boring FoTM dude som alle hater... :roll: Han kommer ikke til og nyte spillet på samme måte hvis han bare følger "gruppa"...trust me :)

Lenke til kommentar

Alle har forskjellig spillestil.

De fleste som driver med pvp på eclipse bruker DoT våpen, det er også mye du kan gjøre for og redusere DoT sterkt du har Poisen,disease buffs og 50% fire res food.

og mye annet du kan bruke i pvp jeg bruker selv alltid poisen/disease buffs og fire food før jeg angriper noen.

 

og er DoT FOTM?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...