Carl M Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Spørsmålet kunne ikkke vert enklere: Hvilken/Hvilke server/servere spiller dere på? Spiller på Chimera jeg
moesen Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Spørsmålet kunne ikkke vert enklere: Hvilken/Hvilke server/servere spiller dere på? Spiller på Chimera jeg Jeg spiller på Europe Infinity. Er mer enn fornøyd med den serveren
Firesnake Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Eg spiller på Euro Far Star.. sikter for TKM og så kome videre te Jedi..
Togo Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Jeg spiller på Europe Infinity. Er mer enn fornøyd med den serveren Jeg også. Masse hyggelige folk og bra hunting groups.
perzmo Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Test Center Spilte på Bloodfin før, men konverterte til TC1 i Januar.
zoneman Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Master carbineer (ja vet det ikke akkurat er top proff nå), bh 3400, TKA 0040. På Bloodfin serveren med guldet GOW-Ghosts of war
~Alex~ Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Jeg spiller på Eclypse som mange andre:) er Novice Swordman og Novice Doctor[er litt slapp på grinding] Leter etter en guild, har prøvd å joine matic, men fikk ikke joine, kanskje like greit må kvitte meg med imp fp[5000 minus].
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå