ATi-Radeon Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Hei jeg tenker litt over denne mobilen, kom med innspill, negative og posetive.. takk btw: det er en bra mobil ja? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Kjempe bra mobil!! Har den! Det eneste er at det har et par "barnesykdommer", men det fikser man med ny firmware når det kommer! Anbefaler M65 på det sterkeste! Endret 2. juli 2004 av Elorfin Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 God skjerm, gode taster, ikke knirke lyder, robust og fin etter min mening.. ANDBEFALT! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 En meget god tlf. til de som trenger en litt mer robust telefon, men som fortsatt henger med når det gjelder teknikk osv. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Hvilken type mobil er det? sybian eller hva de kaller det? er det bra kvalitet på bildene til kameraet? Lett og overføre til dataen?? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Det er ikke en symbian mobil det er bare en vanlig telefon fra Siemens... Lenke til kommentar
jorg Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt med den på www.tele2.no til bare 99 kr. 119 i måneden og 200 i startsavgift. tilsammen bare 1800kr når man har betalt ned alt. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 hmm, ok skal se på saken Lenke til kommentar
GA Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Husk frakt på ca 110 kroner også da... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Noen som har eksempel bilde som er tatt med kameraet? er det sant at det er video kamera på det?? Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Ja, du kan ta opp video med den. Maksimum 11 sekunder. Bilder tatt med telefonen finner du Her Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 takk, jeg har bestilt den nå Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 takk, jeg har bestilt den nå ååh! skulle ønske jeg kunne si akkurat det samme:P Men har dessverre en mor som stopper meg! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 jeg bestilte den hos www.tele2.no blir billig Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 ååh! skulle ønske jeg kunne si akkurat det samme:P Men har dessverre en mor som stopper meg! hehe, jeg laga en avtale, jeg betaler mobilen og foreldra betaler abonomanget.. Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 hehe, jeg laga en avtale, jeg betaler mobilen og foreldra betaler abonomanget.. Hvordan da? at du betaler månedsprisen, menst de betaler det du "ringer" for? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Nei, bestilte mobilen på tele2, de betaler allt som har med abonomanget å gjøre; ringetid mnd utgiftene på abo. så betaler jeg mobilen og start avgiften på abo. start avgiften er vell på sånn ca: 199kr Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 men 1 ting? er det bluethoot på den? Lenke til kommentar
jorg Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) nei men i "Sniktitt på Siemens S65, M65, C65" der amobil skriver at m65 har innebygd ptt(push to talk) stemmer det? se her Endret 2. juli 2004 av jorg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå