-Teddy- Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Skrevet 22. juli 2004 kJØPTE PÅ nORDBTY, VAR EN TUR I STRØMSTAD OG. Sorry, så ikke capslock, har dårlig tid
mago Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 her finner du mange brukbare flyspill http://archive.gamespy.com/games/genres/flightsim.shtml
-Teddy- Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 Har nå AMD64 3000+ 1024MB TwinMOS Samme grafikkkort (inntill videre R9200) _Nytt etterhvert. Noen tips nå?
ehs5 Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Har nå AMD64 3000+ 1024MB TwinMOS Samme grafikkkort (inntill videre R9200) _Nytt etterhvert. Noen tips nå? Lock on?
havfal Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 (endret) hvis du lider av nostalgi, så går du for Raptor Men av noen andre spill, så kan jeg anbefale MIA (Missing in Action), som er et helikopterspill. Et annet er jo Comanche 4, som også er litt tøft. Kan ikke gi noen tips på flyspill direkte, men kanskje BF eller en av moddene? Missing in Action er vel ikke akkuratt ett joystick spill da? CFS(combat flight simulator) er bra spill da, men hvis du vil ha jet-fly spill er jeg ikke helt oppdatert. IL-sturmovik sies det jo at er ett av de aller beste på markedet. hørte riktignok for noen måneder siden, men allikevell Edit: leste ikke posten nederst på side 1. Endret 5. november 2004 av Imposter
Manuel Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Jane's F/A-18 begynner å trekke på årene, men er en av de beste og mest realistiske flysimulatorene som noen gang er laget. Liker du F-16 bedre, burde du ta en titt på Falcon 4!
Snorre Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Flight Simulator 2000. Det har ikke for høye systemkrav og har både helikopter og forskjellige passasjer osv fly. Du må lande og ta av også.
ehs5 Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Flight Simulator 2000. Det har ikke for høye systemkrav og har både helikopter og forskjellige passasjer osv fly. Du må lande og ta av også. Nei, kjøp Flight Simulator 2004. Har nesten de samme maskinkravene som på 2000. Jeg spiller det helt fint med min data. (se specs) Sefølgelig får du ikke den beste grafikken, men det er heller ikke det som teller.
OlaML Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Har nå AMD64 3000+ 1024MB TwinMOS Samme grafikkkort (inntill videre R9200) _Nytt etterhvert. Noen tips nå? Lock On: Modern Air Combat og Pacific Fighters . Pacific Fighters er oppfølger til IL-2: FB, det eneste WW2 spillet som betyr noe. Helt fantastisk. Lock On er tilsvarende...laget av russere og det eneste jet-spillet som betyr noe. Alt annet suger, enkelt og greit. (Med Falcon 4.0 + community patcher som et lite unntak) Det kommer snart (tre-fire uker) en addon til Lock On som man kjøpe via kredittkort/download. Det legger til en Su-25T som kommer til å ha den beste fysikken noensinne. Deilig tid å være flyspill-fan! Men spar til et dugelig skjermkort, har noenlunde samme specs med 6800GT, både PF og Lock On koser seg, men ikke på max grafikk.
-Teddy- Skrevet 6. november 2004 Forfatter Skrevet 6. november 2004 Titter på Leadtek 6800 til rundt 2600kr. Opptatt av at det skal være stille, eller iallefall ikke mye støy, og det er visstnok ganske stille.
Manuel Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Flight Simulator 2000. Det har ikke for høye systemkrav og har både helikopter og forskjellige passasjer osv fly. Du må lande og ta av også. Såvidt jeg husker så gikk FS2k som sirup uansett hvor rask PC'en var....
OlaML Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Sjekk ut disse videoene, høyreklikk, save as. http://lockon.ru/vid/Landing1sound.wmv http://lockon.ru/vid/VikhrAttack1.wmv http://lockon.ru/vid/collisions1.wmv http://lockon.ru/vid/virtualstunt1.wmv osv...
OlaML Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Må legge til: Det kommer en Ka-50 (helikopter) addon/oppfølger til Lock On neste år.
basar Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Hvordan gikk det med flyspillkjøpet? Du har vel testet det meste nå. Hva anbefaler du?
-Teddy- Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Skrevet 16. januar 2005 Hvordan gikk det med flyspillkjøpet? Du har vel testet det meste nå. Hva anbefaler du? Altså, jeg har ikke fått testet FS 2004 enda. Har sjekket Lock On, det var ikke så værst, men egentlig så har flydilla lagt seg igjen... Joysticken har begynt å streike og funke annenhver gang, funker i 5 min, må reconnecte, funker 5 min reconnecte osv. Lock On var ganske så kult, men blir litt mye trykking på tastaturet pga det er så sinnsykt mange instillinger du kan drive med mens du flyr. Bla hvor mange bomber du skal slippe av gangen, og deretter stille hvor mange ms det skal være mellom hver bombe osv. Kan bli litt mye. Men det er nok toppers når man får satt seg inn i det, men det tar litt tid. Tipper jeg bare skal glemme Falcon 4.0 Likte egentlig alle instillingene i LockOn, moro å ta av canopy'n mens man flyr! Skyte seg ut lavt over bakken med flyet opp ned er heller ikke så verst. Et av de flyspilla jeg har slått ihjel mest tid på er Crimson Skies. Mangler mange instillingsmuligheter, aldri noen takeoffs osv, men du det er moro!
ehs5 Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 (endret) Jeg har ny pc nå, så nå skal jeg installere Lock On igjen. Får vel en mye bedre opplevelse da. Teddy: Prøv å land på en hangar men en Su33. (elns.) Det er veldig gøy når du først får til det, det skal jeg love deg. Edit: Wow, jeg har virkelig forbereda "forum-skrivinga" mi siden sist sommer. Endret 17. januar 2005 av ehs5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå