-Teddy- Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 (endret) Er på jakt etter et flyspill, eller helikopterspill, men jeg har ikke så sterk pc, men jeg er såååå sugen på et nytt "luftspill"!!! Fikk kjøpt meg en ny joystick, og da var det gjort, flydilla starta igjen.... Pc'en min: -1,1Ghz Celeron -Radeon 9200 Atlantis 128MB -256MB RAM -Nok av plass på ny 120GB 8 Mb cache HD Jeg tittet på Lock On, men altfor høye maskinkrav stoppet det.... Jeg har Comanche 3 og 4, men 3'ern virker ikke i XP pga DOS, og 4 hrm, mangler crack Noen tips til noen flyspill? Skal det være flyspill skal det være med jetfly, ikke propell fly, har altfor mange propellflyspill.... Helikopter spill er også greit, men helst flyspill, og husk systemet mitt!!! Endret 2. juli 2004 av -Teddy-
bamsefar Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Vel et litt morsomt, men ikke så seriøst spill er Airfix Dogfighter. Du plukker det lett opp for en hundrings i en rotekurv, og det er det verdt. Sjekk google for mer info..
-Teddy- Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Skrevet 2. juli 2004 (endret) Skulle gjerne hatt et spill med noen missions eller et eller annet litt mer seriøst, men jeg har aldri prøvd AD, så jeg kan jo ta det med meg hvis jeg finner det i en rotekurv . Noen som har noen flere spill? Liker litt spill som "Crimson Skies", det har jeg spilt mye, men nå vil jeg heller ha et jetfly... Liker spill der vi kan tjene peng og bygge eller oppgradere fly eller noe i den duren, ikke bare ha ETT fly som du kjører igjennom hele spillet med.... Men kom gjerne med forslag som ikke passer 100% til det jeg sier! Har bursdag om under 2 uker og jeg må ha noe å se frem til eller ønske meg Mvh -Teddy- Endret 2. juli 2004 av -Teddy-
Olle P Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Combat flight sim kräver bättre hårdvara och har inte mycket med jetplan att göra. Annars är det nog bra... /Olle
-Teddy- Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Skrevet 2. juli 2004 Hehe, noen andre forslag? Er litt hypp på et nytt spill!!!
Daisy Chain Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 (endret) http://www.sitescrape.com/AM/toys/Flightsi...0flightsim.html håper du kan finne noe her:) edit: IL-2 STURMOVIK er spillet for deg! What is the minimum PC configuration required to run the game? Minimum system requirements: PII 400, 128 MB RAM, 3D Accelerator with 16 MB RAM (voodoo3 at least or equal) Recommended system: PIII 600 or better, 256 MB RAM, 32-bit 3D accelerator with 32 MB RAM or better. Best configurations for full graphics options: Processor 800 MHz -1,0 GHz or better, 256 MB RAM, GeForce 2 3D accelerator or better. Endret 2. juli 2004 av Daisy Chain
Thombr86 Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 hvis du lider av nostalgi, så går du for Raptor Men av noen andre spill, så kan jeg anbefale MIA (Missing in Action), som er et helikopterspill. Et annet er jo Comanche 4, som også er litt tøft. Kan ikke gi noen tips på flyspill direkte, men kanskje BF eller en av moddene?
-Teddy- Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Skrevet 2. juli 2004 Takk for listen! Men Sturmovik greia, er ikke det propellfly? systemkravene så jo fine ut da Jeg MÅ ikke kjøre MAX grafikk på spilelt jeg kjøper, spiller gjerne på low og jeg, så lenge spillet er bra og ikke hakker!
Daisy Chain Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Takk for listen! Men Sturmovik greia, er ikke det propellfly? systemkravene så jo fine ut da Jeg MÅ ikke kjøre MAX grafikk på spilelt jeg kjøper, spiller gjerne på low og jeg, så lenge spillet er bra og ikke hakker! Er nok det sikkert ja ,men litt modding har vel ikke skadet noen;) Du kan jo laste ned demoen og prøve deg frem.Lykke til!
-Teddy- Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Skrevet 3. juli 2004 Modding av Flyspill??? Har bare modda CS jeg, ikke noe annet.... Bare sånn så dere vet det: Jeg er på jakt etter noe med Takeoff og Landing, ikke bare fly, men også å måtte lande osv... Gjerne måtte kunne noen manøvrer osv, gjerne et litt komplisert spill, og det skal IKKE være propell fly... Men takk for forslag uanz! Trener ikke være 100% simulator, men gjerne noe som er litt simulator aktig iallefall... Jeg kan fly, har testa en F-16 simulator (Ordentlig en!) på en militær flyplass en gang, og jeg landa som en prest sa han typen som skulle vise meg litt! Hadde allerede spilt masse flyspill før, men jeg mangla lissom "The real thing"..... Så jeg kan fly! Gjerne en simulator..... ???
-Teddy- Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Skrevet 4. juli 2004 Noen som vet om noen? Plz, jeg har F-22 Raptor og Crimson Skies fra før av, men trener noen jetflyspill eller helikopter spill, jeg har bursdag om litt over 1 uke og vil gjerne ha et flyspill Men jeg må jo ønske meg det, og de vet ikke hva jeg ønsker meg for jeg vet ikke hva jeg ønsker meg! Noen tips? Og husk systemet mitt.... Takker hvis jeg får noen raske svar!
Hoax Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Yeager Tror heller jeg hadde kjøpt nyee PC deler da men...
-Teddy- Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Skrevet 4. juli 2004 Skal det etterhvert...... Men har ikke så sinnsykt behov for det enda, skal vente litt. Flere forslag? Trenger de sykt!
-Teddy- Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Skrevet 5. juli 2004 Tittet på yeager, det så jo ut som om det var tegneserie grafikk jo..... Ikke sånn el-shading eller hva det heter, men bare veldig tegneserieaktig.... Skal kanskje være med på shopping i morra, grafikken bør være MINST sånn som i F-22 Raptor! Jeg har fått til Comanche 4 ( ) så jeg trenger ikke noe chopper spill, eller, hvis noen vet om noen bra så tar jeg imot forslag! Jeg kjører forresten Comanche 4 på MAX grafikk uten problemer, bare sånn så dere vet det , men da tror jeg at jeg presser pc'en min litt da... Men gode forslag raskt, det er det jeg trenger Veldig takknemlig om noen kommer med noen forslag! På forhånd takk!
-Teddy- Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Skrevet 6. juli 2004 Ok da, hvis dere ikke vet om noen flyspill, vet dere om noen andre bra spill? Jeg liker ikke sånn WC3, Magic stuff og sånt! Trenger ikke noe strategi spill. Men heh, forslag til et spill? Skal shoppe i morra i stedet for i dag....
Spooner Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Uten tvil Falcon 4.0! Denne flysimulatoren kom rundt 2000 mener jeg å huske, men har blitt patchet og oppgradert kontinuerlig av entustiaster på nettet. Dette var, og er i følge hardcoresimmere den beste og mest realistiske flysimulatoren som er å oppdrive pr. i dag. Falcon 4.0 krever heller ikke all verden av maskinvare, siden det er noen år gammelt. Sjekk ut www.frugalsworld.com for mer informasjon, patcher, forum o.l. Er du ute etter realisme, this is it!! Spooner
-Teddy- Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Skrevet 7. juli 2004 Thx! Har shoppa litt i dag, de anbefalte Flightsim 2004, enda jeg ramset opp systemet mitt... "Det burde gå bra" sa'n.... Like før jeg begynte å le..... Har ikke hørt om Falcon 4.0 før, hvor kan jeg få kjøpt det? Er det bare online kjøp?
ehs5 Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 har akkuratt samme (!!!) systemkrav som deg, og IL-2 funker fett!!! utroig bra spil selv om det er et "proppel" spill.. Men det er noen få jetmotor fly i forgotten battles!
-Teddy- Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Skrevet 21. juli 2004 Har vært i sverige i dag, (jeg hadde ikke sett inlegget ditt ehs5) og jeg fant noen billige flyspill som jeg tok med meg. og et av de var IL2 sturmovik forgotten battles! Ifølge esken har jeg dobbelt så bra skjermkort som recommanded, like mye RAM som minimum, 300Mhz raskere prossesor (eller, heh like rask da, i og med at det er Celeron... eller kanskje enda treigere ) en minuimum.... Dro med meg "Eurofighter Typhoon" og, vet ikke helt, men kan jo prøve ehs5; moro å se at det ikke bare er meg som har en ikke 100% oppdatert pc!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå