Gå til innhold

Litt mye reklame kanskje?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-24 13:29, p4power skrev:

Enig. Pop-ups er uaktuelt. Har siden for mye av det, slettes den fra mine bookmarks. Nettavisen forsvant fort gitt. Hardware.no har passe med reklame.


 

trur du virkelig at hw.no bryr seg f***n om hva _du_ mener?

 

neida :smile: :smile: :smile:

 

Men du må endre niicket ditt da :smile:

cellypower=sillypower

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-25 02:01, SirHartge skrev:

Pop ups er den teiteste reklamen som finnes. Blir så ARG når ting popper opp ukontrollert..


 

Jeg skjønner ikke VG. De er et stort firma som har ganske mange og store sponsorer. Hvorfor skal de ha en digger pop-up da?

 

Når vi er inne på reklame, den verste reklamen jeg har vært bort i er Nettavisen sin. Ekkel, og utrolig irriterende!!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Quote:


Den 2002-04-25 11:08, B|Real skrev:

En ting som er bra med Hw.no er at det ikke er reklame i selve forumet, mens i nyheter er det reklame.

Meget bra løsning.


 

Gammel tråd, men HW har begynt snikinnføringen;

"Forumet sponses av PCutstyr.no" :sad:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-04-25 11:08, B|Real skrev:

En ting som er bra med Hw.no er at det ikke er reklame i selve forumet, mens i nyheter er det reklame.

Meget bra løsning.



 

Det er jo desverre reklame i forumet. Ikke for et spes. produkt, men for pcutstyr.no (helt øverst)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-04-25 02:01, SirHartge skrev:

Pop ups er den teiteste reklamen som finnes. Blir så ARG når ting popper opp ukontrollert.. Slik som det ser ut nå kommer aldri hw.no med pop up..



 

Enig, men jeg synes javascripts o.l som "blokker" skjermen er enda verre (mtve.com), for ikke å snakke om popupstormen med dertil blokking som av og til inntreffer om man skulle være så uheldig å snuble over pr0n eller.no.

:wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...