Gå til innhold

Hvilken sense har du?


Anbefalte innlegg

jeg har snakket med div folk over puplic-servere å dem sine sense-innstillinger ligger på rundt 2 til 6.

Det jeg ikke skjønner er at det virker dødstregt. Min sense ligger på 11-12 hele tiden. Originalt kommer jo cs`n med 3 i sense, og det er jo sykt tregt synes jeg. man må jo nesten dra musen ut på kjøkkenet for at man skal kunne snu seg 360 grader :wow:

 

Har dette noe med oppløsningen eller version etc av cs? Jeg kjører 1024 oppløsning, men det er jo rimelig normalt da..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er alt for mange faktorer som virker inn på dette til at du kan få et godt svar....

 

Du har sens og musaccel i windows, i tillegg er det utallige forskjellige muser ute på markedet som har vidt forskjellige optiske sensorer.

 

Har prøvd en trådløs IE mus av ettellerannet slag, og den måtte man ha slik sens som du antyder på, men min IE4 bruker jeg 3.6 på. Ellers var instillingene i Windows rimelig like....

Lenke til kommentar

Noen flinke nordmenn:

 

Knoxville: Game Sensitivity: 2.15

: Zoom Sensitivity: 1.15

 

ElemeNt: Game Sensitivity: 2.5

: Zoom Sensitivity: 1.2

 

Naikon: Game Sensitivity: 3.05

: Zoom Sensitivity: 1.2

 

 

Trekk konklusjoner om dere vil. Jeg sier: spill med det dere liker best. ElemeNt sin config gjør deg ikke automatisk til ElemeNt.. Bortsett fra /name ElemeNt da ;)

Lenke til kommentar
Trekk konklusjoner om dere vil. Jeg sier: spill med det dere liker best. ElemeNt sin config gjør deg ikke automatisk til ElemeNt.. Bortsett fra /name ElemeNt da ;)

Har faktisk sjekka ut configen til elemeNt som ligger på teamnoa.net (eller var det den fra SK?), og der er name satt til "fjellape". :------p

 

Jeg har 1.1, 7/11 i Win2k, MX500 og fUnc. Synes det er altfor lavt, men det er bare lavmål å prøve å bytte nå.

Lenke til kommentar
Har faktisk sjekka ut configen til elemeNt som ligger på teamnoa.net (eller var det den fra SK?), og der er name satt til "fjellape". :------p

 

Jeg har 1.1, 7/11 i Win2k, MX500 og fUnc. Synes det er altfor lavt, men det er bare lavmål å prøve å bytte nå.

Hvorfor skal alle spille med lav sens? Bare fordi alle de beste g33kene i verden begynte å spille med det engang.. Skal love dg at de hadde vært like gode selvom de hadde spilt med 3-4 i sens, som egentlig er mer naturlig for folk flest.. Skjønner ik hvorfor folk skal være som disse jævla moderfuckers cs g33kene hele tida.. spille med samme mus, samme rompekjørte musematte og samme headset osv.. Dt er jo tragisk, innrøm det.!!!

Lenke til kommentar
Har faktisk sjekka ut configen til elemeNt som ligger på teamnoa.net (eller var det den fra SK?), og der er name satt til "fjellape". :------p

 

Jeg har 1.1, 7/11 i Win2k, MX500 og fUnc. Synes det er altfor lavt, men det er bare lavmål å prøve å bytte nå.

Hvorfor skal alle spille med lav sens? Bare fordi alle de beste g33kene i verden begynte å spille med det engang.. Skal love dg at de hadde vært like gode selvom de hadde spilt med 3-4 i sens, som egentlig er mer naturlig for folk flest.. Skjønner ik hvorfor folk skal være som disse jævla moderfuckers cs g33kene hele tida.. spille med samme mus, samme rompekjørte musematte og samme headset osv.. Dt er jo tragisk, innrøm det.!!!

hehe.... you define the word: "tragisk"..

 

good job!

Lenke til kommentar
Hvorfor skal alle spille med lav sens?

Aner ikke. Lettere å aime på lang distanse kanskje? Jævlig drid med høy sense i ekstrem nærkamp da. Derfor jeg skulle ønske jeg ikke vente meg til så lav sense.

 

Bare fordi alle de beste g33kene i verden begynte å spille med det engang

Tja, kjenner ikke til mange toppspillere med under 2 i sense.

 

Skal love dg at de hadde vært like gode selvom de hadde spilt med 3-4 i sens

Riktig, det handler om å være vandt til sensen sin. Og mestre den.

 

som egentlig er mer naturlig for folk flest

Hvorfor det?

 

Skjønner ik hvorfor folk skal være som disse jævla moderfuckers cs g33kene hele tida

Hvem? Jeg, på min side, skjønner ikke at folk må skrive SMS-språk på forum. Her er det plass til mer enn 160 tegn.

 

spille med samme mus, samme rompekjørte musematte og samme headset osv

Mange som gjør det, ettersom utstyret de flinke gutta bruker, faktisk er bra. Vi bruker det ikke fordi HeaoN bruker det, men fordi det funker godt. Jeg gidder lissom ikke å bruke en kulemus fra Clasern, fordi jeg IKKE skal bruke det NoA bruker.

Når det gjelder configer, derimot.

 

Dt er jo tragisk, innrøm det.!!!

Synes ikke det er tragisk jeg. Bare posten din.

Endret av sosohal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...