dkvam Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 (endret) har det noen betydning for harddisken hvilken vei den er montert? Hadde min gamle WD liggende på siden isted , og da hørtes den litt annerledes enn vanlig ut i lydbildet. noen som vet? Endret 25. juni 2004 av dkvam
CB87-Bergen Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Er ikke sikker... Men jeg tror de kan ligge på siden, men at du ikke kan bevege de mens de er i bruk Har selv opplevd at det kom masse lyder fra en 10GB Maxtor harddisk. Men jeg har hatt kabinettet liggende på siden mens den kjørte, og da kom det ikke noen lyder. Men er ikke sikker, kanskje noen med en bedre forklaring kan svare her Ble litt nysjerrig selv
XenZor Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Nope det spiller ingen rolle Har selv fire disker som er montert vertikalt i et Lian-Li PC75.
JKJK Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 har lest at noen har hatt problemer med disker som ligger annet enn horisontalt, men teoretisk skal det vel ikke ha noe å si? Har sett MANGE pc'er (spes. pakke pc'er ..og spes fujitsu siemens og packard fockings bell)) som har diskene montert "stående".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå