Johnx Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Fortsatt lagg Skal fjerne alle mulige drivere nå ass ARGH! DRITT KJØP! Haha, r9800pro er absolutt ikke noe drittkjöp, det er det vel heller bf:v som er Spillet var en stor nedtur for meg, for håpe BF 2 er bedre
FuglFøniks Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Skrevet 25. juni 2004 Fortsatt lagg Skal fjerne alle mulige drivere nå ass ARGH! DRITT KJØP! Haha, r9800pro er absolutt ikke noe drittkjöp, det er det vel heller bf:v som er Mente jo at jeg gjorde et drittkjøp, sikkert no gærnt med kortet mitt også, typisk meg Seff er ikke R9800 et dårlig kjøp for vanlige dødelige ^^
FuglFøniks Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Skrevet 25. juni 2004 Fortsatt lagg Skal fjerne alle mulige drivere nå ass ARGH! DRITT KJØP! Haha, r9800pro er absolutt ikke noe drittkjöp, det er det vel heller bf:v som er Spillet var en stor nedtur for meg, får håpe BF 2 er bedre Peiling på når det kommer? Mente du at spillet var nedtur spillmessig eller fordi radeon 9800 kortet ditt ikke tålte trynet av det? ...
Kevlar Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Fortsatt lagg Skal fjerne alle mulige drivere nå ass ARGH! DRITT KJØP! Haha, r9800pro er absolutt ikke noe drittkjöp, det er det vel heller bf:v som er Mente jo at jeg gjorde et drittkjøp, sikkert no gærnt med kortet mitt også, typisk meg Seff er ikke R9800 et dårlig kjøp for vanlige dødelige ^^ Men er det slik at kortet sliter i alle spill, eller bare i bf:v? Hvis du bruker AA og AF er det ikke rart det ikke fungerer saa bra, siden spillet sliter med alle r9800pro
bensinkanna Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Det er ikke nødvendighvis noe gale med skjermkortet. Flere som har problem med ytelsen til 9800pro i bfv. For meg gikk det glatt. Prøvd med nyeste version av spillet?
Lucas Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Fortsatt lagg Skal fjerne alle mulige drivere nå ass ARGH! DRITT KJØP! Haha, r9800pro er absolutt ikke noe drittkjöp, det er det vel heller bf:v som er Spillet var en stor nedtur for meg, for håpe BF 2 er bedre går ikke ann å håpe ! bare vite !
FuglFøniks Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Skrevet 26. juni 2004 Det er ikke nødvendighvis noe gale med skjermkortet. Flere som har problem med ytelsen til 9800pro i bfv. For meg gikk det glatt. Prøvd med nyeste version av spillet? *host hark*må vente til jeg har kjøpt det først* Hehe.. Skal kjøpe det snart, ellers får jeg ikke installert nyeste patchen.. Hehe... Men synes også at ytelsen i Far Cry er DÅRLIG. Men skal kjøpe meg 512MB RAM mer nå, så vi har 1GB å ta av, pluss nyeste patches osv, så det går nok bra
smy Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 hei du pain du test med 1gb ram eller låne så kan du se om hakke da i farcry eller bf v jeg har 9800pro selv og har test 1gb og 512 i farcry selv med bare 256 brike hjelp [3*256] test
FuglFøniks Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Skrevet 4. juli 2004 YEAH! Full klaff! Fikk min 512MB brikke idag, installert den og det går smuuuud Ellers takk for hjelpen karer, nå er jeg GODT fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå