sun360 Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Det har seg slik at jeg , den siste tiden, har ikke kunnet installere noe som helst som bruker installshield wizard eller lignende inst. program. Når jeg f. eks prøver å installere Thief 3 ( som jeg kjøpte 2 dager siden) så får jeg denne feil meldinga: An Error (-5003 : 0x5) has occurred while running the setup. Please make sure you have finished any previous setup and closed other applications. If the error still occurs, please contact your vendor: Ionstorm Inc (http:\\www.Ionstorm.com) OG på detail så står det: Error Code: -5003 : 0x5 Error Information: >SetupDLL\SetupDLL.cpp (1930) PAPP:Thief III PVENDOR:Ionstorm Inc (http:\\www.Ionstorm.com) PGUID:21C41BAF-6F62-469D-A43B-DDF01628346E $9.1.0.429 @Windows XP Service Pack 1 (2600) IE 6.0.2800.1106 Det samme skjer i Deus Ex 2 og mer eller mindre alle andre spill og programmer som bruker InstallShield wizard. Jeg har prøvd alt jeg kommer på..... ( har vært på nettsiden deres uten at det hjelp noe spesielt! Hva skal jeg gjøre ??? Jeg har: Amd XP 2600+ 1 GB PC 2100 DDR Ram 160 gig samsung HD PC 9800XT WIN XP pro etc... Mange takk på forhånd!!!
firberblad Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Er full av sympati med deg Sun. Jeg har det samme problemet med Deus ex 2. Det spillet kan jeg kun installere 1 gang pr. partisjon før jeg må instalere win på nytt. Det høres rart ut, men hvis jeg har instalert det en gang, slettet det og skal instalere det igjen så får jeg masse feilmeldinger. Så jeg må legge inn win på nytt...og hvor lenge gidder jeg å holde på sånt?..... Det var nok ikke mye hjelp i innlegget mitt, men jeg er overbevist om at det er en "bugg" i programvaren som skaper dette problemet.
sun360 Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 Innleget hjalp ikke stort, men det er greit å vite at jeg ikke står "helt" alene... Håper vi kommer frem til en løsning!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå