Gå til innhold

DVD-spiller med DIVx muligheter..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

KISS spillere har nettverk og kan spille av rett fra PC'en. Har selv en DP-500 som jeg er fornøyd med, men den har en del småbugs som jeg regner med blir fikset i senere firmwareupdates.

 

Nå har jo DP-558 også kommet som har både nettverk, hd og tv-tuner, men den ligger på rundt 5000 kr.

Lenke til kommentar

Kanskje vi skulle startet en Kiss tråd ;)

 

Hvordan modder man den til 508? Går det an å montere HD i DP-500?

 

Har man en DP500 Rev B, kan denne imonteres en 80 harddisk (kun noen modeller funker med tanke på strømforskyning osv). Så flashes med 508 FW (moddet)

 

Da har man en 500 -> 508 , og man kan kjøre ftp, telnet, smb opp mot denne.

 

-------

Anbefaler alle som har interesse av Kiss DVD'er og modding av disse til å bli medlemer hos mpeg-playscenter club

 

Det koster 30 Euro, da får du tilgang på mye info blant annet en KISS GUIDE med alt du trenger å vite om modding, fw osv (58 sider), du får lisens på EzLink Pro (alternativ til Kiss PC-Link), tilgang på download section m.m

 

 

Jeg har ingenting http://www.mpeg-playcenter.com/ sidene å gjøre, foruten at jeg er betalende medlem, og betaler gjerne noen kroner for å støtte den gode jobben de gjør. Innlegget er bare ment som et tips !

Endret av Arcus
Lenke til kommentar

Jeg har Denne

 

Er storfornøyd med den. Den tar nesten alt som jeg putter i den.

Har nå pensjonert trådløs link mellom PC og TV. Henter bare ned f.eks en xvid sak, putter den inn i speleren, og ser på. Enkelt og genialt.

 

Eneste neg. er at den er litt strippa for gadgets som HD, og nettverk. Men jeg skal snart kjøpe Denne og sette den andre til ungene :D

 

V

Lenke til kommentar

-------

Anbefaler alle som har interesse av Kiss DVD'er og modding av disse til å bli medlemer hos mpeg-playscenter club

Takk for info :)

 

Har meldt meg inn, men må vel vente til de er ferdig med ferien 1. juli. Skulle gjerne hatt den "revisjons sjekkeren" for dp-500 for å se hva jeg har. Er det noen andre steder man kan finne dette eller tilsvarende verktøy?

Lenke til kommentar

Til trådstarter!

 

Jeg har hentet spilleren på posten. Her er noen foreløpige kommentarer...

 

Selv om det er et Eltax klistremerke på pakken heter spilleren egentlig Tangent D-400. (Jeg syntes det var litt rart at jeg ikke fant den på hjemmesiden til Eltax.)

 

Spilleren fungerer perfekt foreløpig. Men ettersom jeg ikke har så bra TV og Stereo er det vanskelig for meg å bedømme kvalitet på Bilde og Lyd. Prøvde å brenne noen mpeg og divX-filmer på en DVD-R plate. Fungerer kjempebra!!

 

Er ganske imponert over hvor mye jeg har fått for pengene :thumbup:

 

Her er noen kommentarer jeg fant på videohelp.com:

 

This impressive multiregion DVD player will play practically any disc you put in it! If you download movies or create your own discs, then this is the player for you. It handles all versions of DivX and the new XviD MPEG-4 compressed video files. It also handles MP3 and WMA compressed audio files, as well as JPEG picture files. It can play back these files on non-authored discs, so you can store MPEG video, MP3 audio and JPEG picture files all on the same data CD or DVD and play them straight off the disc with this fantastic unit. Specifications:

Disc formats: DVD, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, VCD,

SVCD, XVCD, CD-Audio, CD-R, CD-RW, MP3-CD, MP3-DVD, WMA-CD, WMA-DVD, JPEG-CD, JPEG-DVD

Video formats: MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX 3.11, DivX 4.x,

DivX 5.x, XviD

Audio formats: Dolby Digital, DTS, MP3, WMA

Video outputs: SCART, S-Video, Composite Video

Audio outputs: Stereo, 5.1 Channel (fully decoded), Coaxial Digital,

Optical Digital

Setup-Menu:

General Setup: TV Display / Angle Mark / OSD Language / Captions /

ScreenSaver

Speaker Setup: Downmix (LT/RT/Stereo)

Audio Setup: SPDIF Output / Dual/Mono / Compression

Preferences: TV Type / Video Output / Audio / Subtitle / Disc Menu / Parental / Password / Defaults / SmartNavi

Other features:

Progressive scanning

Multiregion – plays back discs with any region code Multisystem PAL/NTSC playback/conversion MPEGISO, DVD-MPEGISO – plays back un-authored video, audio and picture files; even on the same disc! miniDVD/cDVD playback

Package Content:

• Remote Control

• Batteries

• Video Cable (Yellow)

• Audio Cable (red & white)

• Manual

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...