Gå til innhold

Skjermen slutter å svare


Erltot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok ikke asus+ati som er problemet. Høres helt likt ut som det problemet jeg har med gigabyte og sapphire 9500pro.

 

Hos meg har jeg en liten mistanke til at noe går varmt, men det må da være noe som ikke har temp.sensor siden alle målinger jeg har gjort viser normale tall.

 

Hvis du løser problemet ditt hadde det vært fint om du postet hvilken løsning som funket ;)

Lenke til kommentar

Jeg lasta ned VIA 4in1 driver, den hadde noe AGP opplegg med seg... og har ikke hatt problemer siden... MEN, av erfaring vet jeg det brått kan dukke opp igjen...

 

Jeg har saphire og epox sammen, hadde powercolor og epox, samme problemet på begge...

 

Jeg hadde som sagt samme problemet med 9600 også, så jeg tror ikke det er at 9800pro tar for mye strøm!

Lenke til kommentar

uansett, gjorde som du sa stikk kontakt, og i den rekkefølgen :)

 

pcen reboota plutselig helt uten videre (akkurat som om strømmen kutta) men det sto at det var pga audio driver, så jeg tok å lasta ned nyeste versjon fra asus.com - har ikke fått noen prob enda.

Lenke til kommentar

Hehehe.. Skal si det er problemer med disse kortene! Angrer som en hund på at jeg kjøpte det nå. Alle har stort sett det samme problemet og ingen løsninger. Må si at dette er første gangen ATi har skuffte meg! Og jeg har hatt noen ATi kort opp over.

Off topic... Husker det første kortet hadde 256 kb! Og da var det oppgradert max! Kostet også litt den gangen, ca 6000,- for det kortet. Men det funker 100%.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...