Gå til innhold

Hvem Disk? Hjelp


Anbefalte innlegg

Må bare komme med en OT respons på OT'en :D

 

Jeg synes det er greit at man opplyser folk om skrivefeil, ingen bør føle seg fornærmet av slikt. Det fører kun til at skrive ferdighetene øker, og som du sier dette er viset vi kommuniserer her på, da er det jo greit at det foregår mest mulig på korrekt norsk og.

 

Jeg får selv anfall av alle som skriver 'skjekke'.

 

Oh and btw, seagate is grrreat ^^

 

(edit: gaaah emoticons ;_;)

Endret av ilex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OT respons på OT respons på osv...

Sakset fra:

http://www.aftenposten.no/utdannelse/article550464.ece

Vi mener at 5-10 prosent av befolkningen har dysleksi, og at 20 prosent har lese- og skrivevanskeligheter. Veldig mange sliter

Synes bare at det er synd at en stor del av vår befolkning ikke skal føle seg velkommen på forumet på grunn av at de er døve og at de har lese/skrivevansker.... Men som sagt.. Tar det opp senere..

Lenke til kommentar

Helt enig, Morcan. Det har ingen hensikt å stigmatisere brukere av forumet på grunnlag av skrivefeil. Jeg tar selvkritikk, selv om min lille rettelse var humoristisk ment. Vi får skjerpe oss alle mann og holde oss til trådens innhold fremfor å la det skli ut i ortografisk debatt! :D

 

edit: øh..måtte bare rette en..kremt...skrivefeil ;)

Endret av kns
Lenke til kommentar
Helt enig, Morcan. Det har ingen hensikt å stigmatisere brukere av forumet på grunnlag av skrivefeil. Jeg tar selvkritikk, selv om min lille rettelse var humoristisk ment. Vi får skjerpe oss alle mann og holde oss til trådens innhold fremfor å la det skli ut i ortografisk debatt! :D

 

edit: øh..måtte bare rette en..kremt...skrivefeil ;)

tok det ikke så ille opp tro meg :D

Men ofte når jeg skriver ting i forum eller i andre anledniger er det altid noen som liker og rette på skrive feil blir bare litt lei

går for denne her

 

https://ssl.itbutikken.dk/default.asp?sprog...47&varenr=54883

 

 

OT Er det noen somhar erfaringer med Func1030 musematte sammen med

Logitec mx510? Har func musematte det er derfor jeg lurer :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...