Gå til innhold

Heftige Far Cry Øyeblikk :D


Anbefalte innlegg

Her er mine heftigste Far Cry øyeblikk:

 

1) Båt-scenen hvor man kjører båt forbi masse andre båter, helikoptere etc. Og skyte en rakett mot en båt og se at den flyr mot båten og får stjernetreff er jo bare sinnsykt deilig :D

 

2) Når jeg lander i jungelen på en av de siste brettene uten armour eller våpen, med enorme mengder mutanter mellom meg og målet mitt. For så å få en M4 med 10 skudd kastet ned etter meg. Alle sammen går bort på den første mutanten. En tilleggs ting er jo når man hopper ned i vannet (ned fossen) etterpå, det er heftig!

 

3) Siste nivå, før man skal inn å sloss mot masse, masse mutanter, å komme inn i det sinnsyke armouriet som har ALT. Vanvittig digg bare å ta alt og lade opp, skikkelig "Bring it on" følelse da :thumbup:

 

4) Banen hvor man skal sprenge 3 kommunikasjonstårn og 1 kommunikasjonsbåt (med han helikopter d00den på slutten). Selve banen ser jo helt vanvittig bra ut (Spesielt på mitt X800Pro med alle instillingene på Very High, 8xAA, 16xAF og 1240x1000) stor og morsom med masse muligheter for kule taktikker.

 

 

Spillet er jo bare vanvittig bra. Utrolig mange fler bra scener også. :love:

Hvilken scene er DIN yndelingscene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:thumbup: :

 

Lyden av granater på sjøen, som suser i vinden når du kaster dem, plasker i vannet, venter i stillhet og du får et øredøvende smell som suser og ljomer i berg og dal.

 

Og generelt: Lyden av ekko!

 

Vinden i palmene og gresset

 

Følelsen av å bli sett på når du stirrer i sniper-siktet mot en annen snikskytter.

 

 

:thumbdown: :

Moments-killers

 

Statisk himmel + sol = ingen værforandring :nei:

Lenke til kommentar
Her er mine heftigste Far Cry øyeblikk:

 

1) Båt-scenen hvor man kjører båt forbi masse andre båter, helikoptere etc. Og skyte en rakett mot en båt og se at den flyr mot båten og får stjernetreff er jo bare sinnsykt deilig :D

 

Ah, elsker den banen.

Vil anbefale for alle å gå til fots med sniperrifla og den enkle assaultrifla. Vannvittig herlig følelse av jungelkrig når man sniker seg frem der :)

De har faktisk gjort ganske mye ut av den banen, nettopp med tanke på at folk kan finne på å gå til fots også. Vel verdt opplevelsen, tror nesten jeg må spille gjennom det brettet en gang til nå.

Lenke til kommentar

4) Banen hvor man skal sprenge 3 kommunikasjonstårn og 1 kommunikasjonsbåt (med han helikopter d00den på slutten). Selve banen ser jo helt vanvittig bra ut (Spesielt på mitt X800Pro med alle instillingene på Very High, 8xAA, 16xAF og 1240x1000) stor og morsom med masse muligheter for kule taktikker.

 

 

Spillet er jo bare vanvittig bra. Utrolig mange fler bra scener også. :love:

Hvilken scene er DIN yndelingscene?

Definitivt den hvor du skal sprenge de tre komunikasjons tårnene. :yes:

Ufattelig deilig å spillet det scenarioet. :)

 

Eneste som er kjipt er at jeg har det værste skjermkortet som noen gang har blitt laget, og det ødelegger faktisk litt av opplevelsen :hrm:

Lenke til kommentar
Her er mine heftigste Far Cry øyeblikk:

 

1) Båt-scenen hvor man kjører båt forbi masse andre båter, helikoptere etc. Og skyte en rakett mot en båt og se at den flyr mot båten og får stjernetreff er jo bare sinnsykt deilig :D

 

2) Når jeg lander i jungelen på en av de siste brettene uten armour eller våpen, med enorme mengder mutanter mellom meg og målet mitt. For så å få en M4 med 10 skudd kastet ned etter meg. Alle sammen går bort på den første mutanten. En tilleggs ting er jo når man hopper ned i vannet (ned fossen) etterpå, det er heftig!

 

3) Siste nivå, før man skal inn å sloss mot masse, masse mutanter, å komme inn i det sinnsyke armouriet som har ALT. Vanvittig digg bare å ta alt og lade opp, skikkelig "Bring it on" følelse da :thumbup:

 

4) Banen hvor man skal sprenge 3 kommunikasjonstårn og 1 kommunikasjonsbåt (med han helikopter d00den på slutten). Selve banen ser jo helt vanvittig bra ut (Spesielt på mitt X800Pro med alle instillingene på Very High, 8xAA, 16xAF og 1240x1000) stor og morsom med masse muligheter for kule taktikker.

 

 

Spillet er jo bare vanvittig bra. Utrolig mange fler bra scener også. :love:

Hvilken scene er DIN yndelingscene?

Disse er og er funny. :D

Lenke til kommentar

Jeg vil si hele spillet, endog slutten skuffa pittelitt... etter å ha knertet alle de fordømte mutantene i den fordømte vulkanen, noe som i seg selv var fryktelig frurstrerende, men det gikk bra til slutt :D så var den enkle kula i hodet til hr.late-som-jeg-er-snill-og-hjelper-til litt skuffende, det ble for enkelt i forhold til det helvete en akkurat hadde vært gjennom... men for all del, resten av spillet veide opp for akkurat det, så jeg klager egentlig ikke :D Beste spillet i bunken så langt... :thumbup::thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
Mitt heftigste FarCry øyeblikk var når jeg fjernet det fra hardisken. :)

Haha, good one Joe!

 

Beste øyeblikk?....hmmm...jo! Når eg drepte mutanter med rocket launcher som eg fekk på eit merkeleg vis, trykka på ein tast elns. og plutselig hadde eg RL :)

Lenke til kommentar
Eller kanskje han bare hadde spillt igjennom det.

 

Etter jeg hadde spillt igjennom Far Cry gadd værtfall ikke jeg å spille igjennom det nok en gang, og multiplayer delen er heller ikke den beste.

Hvis hans heftigste Far Cry øyeblikk var når han slettet spillet er det vel ganske tydelig at han ikke likte spillet..

 

Enten det, eller så er han utrolig glad i å slette ting fra hardisken. :D

Lenke til kommentar

Heftigste her var vel at det er 3000 år siden jeg skrek høyt av skrekk i selve spillet:

 

Var på et brett der det var en edør i enden å en luftesjakt rett før til venstre, det starter med et skikelig spetakkel ti venstre, kryper inn i sjakten, til endes å ser igjennom gitteret mutanter og soldater i en mølje... det roer seg og jeg sitter der å lytter.. så snur jeg meg (med en 'Jackhammer' klar) akkurat i det jeg har snudd meg 180 grader står jeg face to face med en mutant inne i luftesjakter !

Skriker som en stukken gris :scared: , tømmer HELE magasinet i mutanten og resten rundt hele luftesjakta...

 

"PHEW" !!!!!!!!!!!!!!!

 

Fytterakkern...

 

Speller det nå igjennom for 4'rde gang i 'veteran' mode. det beste nå er at det ikke er flere AI'er men at de er mye flinkere og mere realistiske !

 

Kanon ! Topp ! Fett ! Rule ! etc...

 

:dribble:

Lenke til kommentar

Tror det må være på training banen. Da jeg tok buggy'en og kjørte full gass på to stk. og ente ut på stranden. Og plutselig dukket det opp en annen buggy som hoppet like over meg. Etter hvert så kom det en båt og en hummer som gjorde det hele litt værre. Tror jeg loadet denne scenen en 5-6 ganger bare for å leke meg før jeg gikk videre :)

 

.. det roer seg og jeg sitter der å lytter.. så snur jeg meg (med en 'Jackhammer' klar) akkurat i det jeg har snudd meg 180 grader står jeg face to face med en mutant inne i luftesjakter !

Skriker som en stukken gris  , tømmer HELE magasinet i mutanten og resten rundt hele luftesjakta...

 

"PHEW" !!!!!!!!!!!!!!!

 

Fytterakkern...

Hehe.. Kjenner meg igjen der ja. Fy søren som jeg skvatt der :scared:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...