Gå til innhold

Har handlet meg K700i i Sverige


mhj

Anbefalte innlegg

Var en tur i Sverige i dag.<Nordby kjøpesenter>.Der hadde de 7 stk Sony ericsson k 700 i hyllene.Jeg kjøpte 1 eksemplar og lastet over noen themes da jeg kom hjem.Dette er den herligste skjerm jeg har sett på noen mobil,og tro meg jeg har sett dem alle.Menyen funket helt 100.Og alt i alt er dette en meget bra tlf for pengene.3900 norske kroner.Til dere som venter på denne tlf.GLED DERE

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og alt i alt er dette en meget bra tlf for pengene.3900 norske kroner.

Det er veldig mange folk som bare "skumleser" gjennom postene, og ikke får med seg noe som helst. :roll:

Det er veldig mange(ihvertfall én!) som skumleser, og ikke får med seg valuttaen det er snakk om. :p

At den koster 3900NOK er jo ingen hemmelighet. Går ut ifra at den er billigere i sverige. Eller? :blush:

 

Hvor mange svenske kronasjer? :dribble:

Endret av Semal
Lenke til kommentar
Er det noen som med sikkerhet kan si om det følger med datakabel i esken? Helst en som har kjøpt den i Sverige eller andre nærliggende land. Blir litt forvirret av andre tråder i forumet om hva som følger med.

Det følger IKKE med datakabel i esken. Det står på hjemmesidene (www.sonyericsson.co) at det følger med, men dette er ikke sant.

 

Opprinnelig var kabelen ment å være med, men så tok de den ut pga. pris.

Lenke til kommentar
Hvis man kjøper en telefon i utlandet, f. eks. Sverige, og får en reklamasjonsfeil. Kan man da levere den inn i Norge og få den fikset, eller må en til Svergie?

Du kan levere en i butikk her tror jeg, men butikken vil ha igjen for porto og greier siden du ikke kjøpte den der.

Lenke til kommentar
Hvis man kjøper en telefon i utlandet, f. eks. Sverige, og får en reklamasjonsfeil. Kan man da levere den inn i Norge og få den fikset, eller må en til Svergie?

Kjøpte en Nokia 3510 til 1695,- (omregnet til norske kr. da) på El-Giganten i Sverige. En uke etter at jeg kom hjem sluttet den nesten å virke. Leverte den inn på Elkjøp Molde, og etter litt om og men så fikk jeg hevet kjøpet, og satt igjen med 1999,- som da var den norske prisen på 3510 den dagen jeg kjøpte den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...