Gå til innhold

Tilbakemeldinger - www.fadderukene.com


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tok en stund før jeg skjønte om det var fadde-rukene eller fadder-ukene. :p

 

jeg likte den! :)

men som gandulf sa så var ikke den firkanten så fin.

hadde vært bedre med bare tekst der.

men den var rolig og fin å se på.

 

ingenting spessielt med den untatt at headeren bytta utseende.

 

flott side! :thumbup:

Lenke til kommentar

Takk for alle tilbakemeldinger så langt! :thumbup:

 

(likte ikke den hvite boksen i headeren)

Ang. den hvite boksen må den plaseres et eller annet sted på siden (et krav fra "høyere hold"). Forslag til bedre plasseringer mottas med takk...

 

En typisk side som passer for midtstilling!
Skal vurdere det.... takk!

 

Ellers savner jeg hover i menyen
Var litt i tvil om hvilken type hover jeg skal ha på menyen... Liker ikke understrek på menylinkene... Vil en uthevning eller annen farge passe ved hover være mest hensiktsmessig?

 

 

paul

Endret av lpaul
Lenke til kommentar
(likte ikke den hvite boksen i headeren)

Ang. den hvite boksen må den plaseres et eller annet sted på siden (et krav fra "høyere hold"). Forslag til bedre plasseringer mottas med takk...

Da ville jeg laget en hvit header eller gjort noe slik at overgangen ikke ble så brå.

 

Ellers rent, pent og oversiktelig. Ikke så mye annet å utsette igrunn. Kanskje samme farge på kantlinjene?

Lenke til kommentar

Ja, som de andre mener her: Header må vekk.. Et halvshabby bilde fra en fyllefest er det jeg får opp her.. (+ flere, ikke helt gode bilder)

Synes også det blir litt vel mange skråstreker, som skjærer litt vel mye i hverandre. Og som om ikke det var nok så er strekene som er rundt body/meny VELDIG skjeve, og det synes godt..! Savner en mouseover på linkene. Må myse for å se teksten, kanskje 0.1em større eller noe? Litt mer markerte overskrifter hadde gjort seg.

 

Men, alt i alt et veldig smooth og ålreit design, men mangler liksom prikken over I'en for å få terningkast 6. Hadde noe av det jeg har nevnt her blitt fikset hadde jeg tenkt profesjonell webside med en gang.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Synes kanskje at headeren ble bedre med hvit bløt skygge bak "Fadderukene", men resten av headeren MÅ du gjøre noe med.. Bildene er av dårlig kvalitet og passer generelt ikke inn i designet..

 

Hover..? Mener du mouseover? For i såfall så er det ingen mouseover på noen linker her.. Og er det noe som virkelig er frustrerende så er det linker uten mouseover.. Fiks det! ;)

Lenke til kommentar
Hover..? Mener du mouseover? For i såfall så er det ingen mouseover på noen linker her.. Og er det noe som virkelig er frustrerende så er det linker uten mouseover.. Fiks det! ;)

er ikke underline det? altså en strek under linker på mouseover....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...