Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som skal kjøpe den nye live dvden til Opeth som er HD-filmet og har ekte 5.1 lyd. Dvden skal visst komme til høsten :) Det ser iallefall jeg sykt frem til.

Skrevet
Noen som skal kjøpe den nye live dvden til Opeth som er HD-filmet og har ekte 5.1 lyd. Dvden skal visst komme til høsten :) Det ser iallefall jeg sykt frem til.

8592764[/snapback]

JA! Om den er på høyde med lamentations er det helt ståtiss!

Skrevet
Hadda berre band innsett at det ikkje er fart som er alt, så. Må ha noko sprekt tullball innimellom farten og, ikkje berre pøse på slik som f.eks. Hate Eternal. Heia Nile!

8591920[/snapback]

hmmm

http://www.youtube.com/watch?v=pnSmJyWL53E

8592736[/snapback]

Hjelper ikkje å variere på alt det andre når det er ein konstant, jævlig irriterande klikk-klakk i bakgrunnen.

Skrevet

Ooh, ein flott Roadrunner-trilogi i anlegget mitt just nuh. Starta opp med Cynic - Focus, fortsett med Malevolent Creation - Stillborn, og avsluttas med Suffocation - Pierced From Within. Ugh!

Skrevet
Spilte litt på pcen i dag, da jeg kom over noe som et litt necro death metal band kunne hatt som logo(skal forestille sprekker i søylen)

8597015[/snapback]

Såg ut som Tombraider.

Skrevet

Er det Vegard Tveitan som synger på Arcturus - Radical cut? I såfall har dette albumet to av mine favorittvokalister.

Begynnte å høre på Arcturus kun på grunn av Kristoffer Rygg. Fantastisk stemme. Etter et par gjennomhøringer av The Sham Mirrors fant jeg ut at musikken også er fantastisk.

Skrevet
Spilte litt på pcen i dag, da jeg kom over noe som et litt necro death metal band kunne hatt som logo(skal forestille sprekker i søylen)

8597015[/snapback]

Såg ut som Tombraider.

8597079[/snapback]

Indiana Jones and the Emperors Tomb.

Skrevet
ÅFFYFAEN så gåsehud det var og høre Opeth/Immortal/Amon Amarth på fatterns nye anlegg til 120k :love:

Ja, fattern er audiofil.

8598264[/snapback]

Det kan jeg tro på. :)

Skrevet

8597015[/snapback]

Såg ut som Tombraider.

8597079[/snapback]

Indiana Jones and the Emperors Tomb.

8598329[/snapback]

Det var i alle fall noko med tomb.

Skrevet
ÅFFYFAEN så gåsehud det var og høre Opeth/Immortal/Amon Amarth på fatterns nye anlegg til 120k :love:

Ja, fattern er audiofil.

8598264[/snapback]

O`lol!

Ja det vil eg faktisk tru :omg:, menne sleng opp bilder av riggen der du veit :wee:

Skrevet
Er det Vegard Tveitan som synger på Arcturus - Radical cut?  I såfall har dette albumet to av mine favorittvokalister.

Begynnte å høre på Arcturus kun på grunn av Kristoffer Rygg. Fantastisk stemme.  Etter et par gjennomhøringer av The Sham Mirrors fant jeg ut at musikken også er fantastisk.

8598209[/snapback]

Ihsahn gjester på Sham Mirrors skiva ja. Beste albumet til Arcturus uten tvil

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg litt? Jeg husker jeg så en dokumentar jeg lastet ned om Black Metal kulturen hovedsaklig i Bergen og rundt om der. Jeg finner desverre ikke dokumentaren igjen, så kunne noen gitt meg en tittel?

Takker!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...