Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis Metallica bare kunne forstått at man fint kan være moderne uten å skulle blande inn nu-metal og hele den suppa der.

Skulle også ønske de kunne dratt frem litt aggresjon igjen, i tillegg til å "gjenoppdage" halvtonetrinn. De har allerede tatt for seg nok av bluesinspirerte ting, nå er det på tide å fornye seg litt...

Uansett, skal bli "spennende" og se hva de klarer å lire av seg. Forventningene kan ikke bli stort lavere ihvertfall...

Skrevet
Når metallica spiller St. Anger live, bruker de helt vanlig skarptrommelyd og det høres 100 ganger bedre ut, tro meg.

8001438[/snapback]

Jepp. Dirty Window f.eks. Mye bedre og fetere live, med innlagt solo.

Skrevet

Spiller de noen av St.Anger-sangene live nå til dags? Altså under "Escape from the studio-tour 06" for eksempel? Hadde vært litt stilig med en låt fra St. Anger til sommeren.

Skrevet
post-15775-1172150539_thumb.jpg

Er det noen som kan redde Metallica så er det Rubin, håper så klart at Trujillo på en aller annen subtil måte påvirker Hetfield (egentlig de eneste oppegående i bandet).

7999423[/snapback]

Er han ene kisen du hasdde håp mot Hetfield? Så ut som en tibetansk buddhist-munk eller noe...

Skrevet
Når metallica spiller St. Anger live, bruker de helt vanlig skarptrommelyd og det høres 100 ganger bedre ut, tro meg.

8001438[/snapback]

Jeg liker den trashcan lyden på trommene på St. Anger jeg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...