Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du er piss, Jan-Bavian. :p

7438635[/snapback]

Even sleven^^

Sjekk ut Esperanto - Danse Makabre forresten. Ganske ganske stilig. Helt annen sjanger tho.

Skrevet
Du er piss, Jan-Bavian. :p

7438635[/snapback]

Even sleven^^

Sjekk ut Esperanto - Danse Makabre forresten. Ganske ganske stilig. Helt annen sjanger tho.

7440095[/snapback]

Will do. Hva er det forno?

Skrevet
Oi, Lordi har blitt invitert på et ball og de skal håndhilse på Presidenten. Uten masker!

7440353[/snapback]

Presidenten? Det er mange presidenter.. :roll:

Skrevet

De gjør jo bare det samme som Slipknot har gjort i lang tid, det å prøve å holde identitet deres skjult...ellers så vil jeg tørre å påstå at de aldri hadde fått den oppmerksomheten som de har fått. Latterlig dårlig syns jeg musikken deres er.

Skrevet

I et intervju ble Alexi Laiho i CoB spurt hva han syntes om Lordi, og om de er misunnelige på Lordi som får så mye pressedekning.

Han bare lo og sa at ingen ser på Lordi som et metalband der, bare en gjeng som vant Melodi Grand Prix med et artig nummer.

Skrevet
Iskald video. Aldri hørt om bandet før. Men dette beviser at det er en syltynn linje mellom alvor og komedie. Faktisk ikke gale musikk.

Btw, Bathory eier!

7443964[/snapback]

HAHAHA!!1

Iskald er fra sigerfjorden så vidt meg bekjent. Trommisen jobber eller jobbet på esso gi sigerfjorden faktisk, 15 min unna meg. Han lager ikke så fryktelig gode burgere at det gjør noe :p

Skrevet
Iskald video. Aldri hørt om bandet før. Men dette beviser at det er en syltynn linje mellom alvor og komedie. Faktisk ikke gale musikk.

7443964[/snapback]

Starten og noen andre deler virket faktisk ganske bra. Men så gikk det mye nedover egentlig.

Skrevet

Bathory er fantastisk musikk, at en mann (bortimot alene) klarer å lage så mye bra musikk der han spiller alle instrumenter over så mange album er veldig bra. Sitter å venter på et par Bathory-album fra CDON, men har fortsatt ikke kommet :(

Skrevet (endret)

Greit det, men mannen er ikke akkurat en god vokalist. Clean-synginga er temmelig borderline mellom bra og "Idol-audition"..men den skranglete vokalen funker greit i viking-rocken deres. Du må selvsagt høre Blood on Ice og Hammerheart. På BOI skifta de fullstendig stil og ble mere episk vikingmetal m/ cleanvokal enn skitten blackmetal.

Endret av Bitex
Skrevet (endret)

Bathory er fett ja! :) Coverlåtene er kule de og..

Der var det noen tyskere som tok kontakt og ville starte å selge musikken vår.. Kødde-metal bandet vårt.. :ermm:

Endret av Torpern
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...