Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe kjipt sånt Hangman, selv hadde jeg skaffet meg limited editon wooden box med litt aske, en bein bit, t-skjorte +++ av Agalloch - Ashes Against the Grain om jeg visste noe slikt var in the making.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hehe kjipt sånt Hangman, selv hadde jeg skaffet meg limited editon wooden box med litt aske, en bein bit, t-skjorte +++ av Agalloch - Ashes Against the Grain om jeg visste noe slikt var in the making.

7048064[/snapback]

Når kommer den, og hva kommer den til å koste? Har lyst på den også!

Skrevet (endret)

7048064[/snapback]

Når kommer den, og hva kommer den til å koste? Har lyst på den også!

7048076[/snapback]

Too late, 500kopier ble laget. Som sagt hadde jeg vist om det når det kom så hadde jeg skaffet den :p Har sett ett par på eBay gå for ca.600kr. Så ivrig er jeg ikke på å få noe slikt.

Edit: Ligger en der ute nå til Buy Now pris på 150$. Det er 1007kr :p Og det er den uten t-skjorte.

Endret av Jernlov
Skrevet
Ja. Anaal Nathrakh er bare et pseudonym...elns. Ikke la deg lure.

mp3: When the Lion Devours Both Dragon and Child

7041382[/snapback]

Var et parti jeg fant bra med den sangen der...tror ikke det er noe framtidig satsning:P
*se på slipknot fra "gamledager"*

Fan, Corey(vokal) hadde mye råere stemme før.. Synd at han ikke har den rå stemmen lengre.. :(

7048479[/snapback]

Slipknot var faktisk et ganske ok band fra første til andre-albumet deres men ja...ting går bare nedover med de.
Skrevet

Fy faen, for noen ignorante møkkafolk dere er. Jeg spytter i bakken og banner høylydt, frenetisk og mangfoldig...dessverre vel vitende om at det overhodet ikke strekker til for å vise min forakt ovenfor deres grenseløse idioti.

Tvi vøre.

Skrevet

Jeg hørte akkurat endel på Burzum's Aske. Har "alltid" hatt plata, men aldri hørt særlig på den. Dette er jo faktisk BRA. Men jeg sliter enda litt med vokalen. Men alt det andre er herlig svartmetall.

Skrevet
Fy faen, for noen ignorante møkkafolk dere er. Jeg spytter i bakken og banner høylydt, frenetisk og mangfoldig...dessverre vel vitende om at det overhodet ikke strekker til for å vise min forakt ovenfor deres grenseløse idioti.

Tvi vøre.

7048600[/snapback]

Nyeste Analtrakta er dritfet ja! Ingen bombe det akkurat!

Skrevet

Tvi vøre.

7048600[/snapback]

Glint er så koselig :)

Skrevet

Tvi vøre.

7048600[/snapback]

Dakar liten. Synd at vi alle ikke er like opplyste hva? ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...