Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns nye Slayer skiva er helt rå, jeg hører thrash takter og ekstrem speed i sangene! Jeg er storfan av Slayer, liker det gamle beste, men å si at det nye suger, eller whatever. Er bullshit, faen i meg rått!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang jeg hører Inferno(motörhead) nå nettopp, og må si den ikke var like spünky som det Kiss of Death var. Men fortsatt flere hakk over førsteintrykket mitt av Christ Illusjon.

Skrevet

Absolutt, men sitte på tog i 5timer hver vei og sånn er heller kjipt. Var på Wacken alene og det ble ett helvetes kjederæv imellom noe interessant som spilte.

Skrevet
skate4life: På festival møter man nye folk og får venner! :)

6688076[/snapback]

Har ikke så store slike antenner i grunn :) Om jeg har antenner i det hele tatt.

Skrevet

Jepp! Alice Cooper kom til byen der jeg bor. Har jo alle platene hans og har hørt på musikken siden 10-årsalderen. Men jeg droppet faktisk å gå fordi ingen ville være med. Klarer bare ikke å kose meg på konsert uten godt lag...

Skrevet

Og jeg avspaserte to dager fra jobb og fløy til Oslo for å få med meg Down, helt alene. Og det var tidenes konsertopplevelse for min del.

Skrevet (endret)
Jeg begynnner å få sansen for tidlig Emperor, skal nok skaffe meg de 2 første albumene snart. :)

6687994[/snapback]

Jeg syns det tidligste Emperor er det råeste :) Ikke på prestasjon eller produksjon, men på feeling og stemning :p

Da ble det ikke 'turus konsert heller da... Faen altså, hvorfor må jeg være den eneste jeg kjenner med superduperultramegabra smak? Arg

Hadde blitt med jeg :) Har jævli lyst til å se Arcturus! Skulle bare hatt bil.. :(

Endret av zomax
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...